Då skulle du ha fått sitte ei stund trur egJeg svarer ikke alle! Det orker jeg ikke![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Då skulle du ha fått sitte ei stund trur egJeg svarer ikke alle! Det orker jeg ikke![]()
Her og... EtterhvertNei, får vel løfte på rompa litt vel...
Men selv om jeg ikke sov så logget jeg ut før deg i går kveld og kom inn senere enn deg i dag daGrattisssånn går det når du ikke sover;p
Sov mer så vi andre får sleppe til![]()
![]()
Om du får snø og ikke jeg så kommer jeg og lager snømann med deg, ok?Jeg og vil ha!!!![]()
Du er altså bare effektivMen selv om jeg ikke sov så logget jeg ut før deg i går kveld og kom inn senere enn deg i dag da![]()
Eg sov veldig godtHåper du fikk sove godt![]()
Jeg logger Aldri ut, har bare appen oppe litt gjevnt igjennom dagenMen selv om jeg ikke sov så logget jeg ut før deg i går kveld og kom inn senere enn deg i dag da![]()
Har klatret deg bra opp du ogsåDu er altså bare effektiv![]()
Ser fremdeles bare regn. Ser du snø nå?Om du får snø og ikke jeg så kommer jeg og lager snømann med deg, ok?![]()
Multekrem og blåmuggpepperkaker kan de ha for seg selvDet syns jeg du skal![]()
Som ein steinHåper du har sovet godt i natt da![]()
Sikkert natteskravlingen når de andre ble fulle og travleHar klatret deg bra opp du også![]()
Å, sovne på sofaen er jo diggJeg sovnet på sofaen jeg, og gikk rett i senga da jeg våknet![]()
Jeg har ikke fått det tilSom ein stein
(Går det ikkje an å multi-quote på iPhone?)
Nei det varte ikke lenge, regner her også nåSer fremdeles bare regn. Ser du snø nå?
Som ein stein
(Går det ikkje an å multi-quote på iPhone?)
BraaaaNei det varte ikke lenge, regner her også nå![]()
Det er godt å høreEg sov veldig godtog mini sov godt og lenge, så her er det berre god stemning
![]()