Var det buffet da eller?Var godtspiste for mye!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Var det buffet da eller?Var godtspiste for mye!
Send litt hit også daVis vedlegget 92430
Frokost!
Var hjemme med eiVar det buffet da eller?![]()
Avokado og skinke er favoritten om dageneSend litt hit også da![]()
Faktisk aldri smakt avokadoAvokado og skinke er favoritten om dagene
Men har mye så kan dele litt med deg og![]()
Skal på julebord til helgen med mannens jobb. Er på hotell. Var der i fjor også og da er det 3-retters du får servert uten å få ta noe mer. Kun hovedretten som er godVar hjemme med eikom i store "fat" fra catering
så ja. Selvforsyning
Hørtes godt ut det ogFaktisk aldri smakt avokadoMen skinke er godt
Mannen duppet av igjen etter kosestunden. Tror han er sliten. Tenkte om litt at jeg skulle overraske han med "lapper" og eggerøre
![]()
Er i grunn like greit. Slipper overspising daSkal på julebord til helgen med mannens jobb. Er på hotell. Var der i fjor også og da er det 3-retters du får servert uten å få ta noe mer. Kun hovedretten som er god![]()
Han sover ganske mye, men mye sliten av jobb, også snorker han en del så han sier at han sjeldent føler seg uthvilt. Skal snart til lege så håper det kan hjelpe noeHørtes godt ut det og
Er han like plaget med lite søvn?
Man skal jo overspise på julebordEr i grunn like greit. Slipper overspising da![]()
Tips han om å fjerne mandlene. Min sluttet å snorke og ble plutselig uthvilt etter søvnHan sover ganske mye, men mye sliten av jobb, også snorker han en del så han sier at han sjeldent føler seg uthvilt. Skal snart til lege så håper det kan hjelpe noe![]()
Er da måte påMan skal jo overspise på julebord![]()
HihiEr da måte på![]()
Oh yes.Da var det nok godt å få det nå ja![]()
Ikke dumt. Skal be han nevne det for legenTips han om å fjerne mandlene. Min sluttet å snorke og ble plutselig uthvilt etter søvn
Lite å gjøre eller bare kos?Dette tror jeg har vært den deiligste helga pålenge!

Nå er det stille!
Min har fått et helt nytt livIkke dumt. Skal be han nevne det for legenPrøvd både snorkeplaster, klype og spray
![]()
Begge delerLite å gjøre eller bare kos?![]()