Gressenka_Mymlen_Lilleblomst_15
Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
VIP
Februarlykke 2015
Marsmellows-15
Septembergull'17
Synes du har lov til det om du sover så lite.Jeg klager ikke
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Synes du har lov til det om du sover så lite.Jeg klager ikke
Men det kan du lære. Jeg holder på å lære meg. Så langt kan jeg bare strikke rett frem og tilbake, men det blir noen fine skjerf daJeg skulle ønske jeg kunne strikke!!
Jeg har 10tommeltotterMen det kan du lære. Jeg holder på å lære meg. Så langt kan jeg bare strikke rett frem og tilbake, men det blir noen fine skjerf da![]()
I ferien min var jeg KVALM da var jeg her en del. Men kun på terminforum. Det var veldig altivt i starten
Jeg er sikker på at du klarer likevel. Vi kan ha strikkekveld på Skodje!!!Jeg har 10tommeltotter![]()
Håper du fikk sove godtNei no sovnar eg nesten med mobilen i handa. Eg får legge den vekk. Natta alle![]()
Håper du hadde en god nattDa er det på tide å ta kveld jagod natt
![]()
gjorde det. Var godt.Fikk koble godt av du da![]()
Har visst detHar vært rå på skravlinga du og![]()
Samme herJeg har 10tommeltotter![]()
Jeg elsker julemat!!Julemat, pinnekjøtt, svineribbe osv
Så braDette tror jeg har vært den deiligste helga pålenge!
Nå er det stille!Ja, jeg var kun inne på termin forumet før jeg mistet. Skjedde mye der inne da![]()
Det også, å masse avslapping. Vi har ikke hatt en hel helg hjemme på mange uker..Ikke blir det flere i desember heller.Så braMasse familiekos?
Live er best ja:FPrøvde å bla meg bakover, men kjenner jeg gidder ikke. Bedre å være "live"![]()
Var godtJeg elsker julemat!!![]()
Da var det nok godt å få det nå jaDet også, å masse avslapping. Vi har ikke hatt en hel helg hjemme på mange uker..Ikke blir det flere i desember heller.