God kveldGod kveld godtfolk. Fleire som har vore straumlause her?![]()
Masse strøm her
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
God kveldGod kveld godtfolk. Fleire som har vore straumlause her?![]()
Haha! Er ho 5 år?Søsteren min fikk ny vaskemaskin av sine svigerforeldre til 6000kr,men hun nekter å vaske klær for det var ikke den vaskemaskin hun ønsket seg!!!
Det er bra! No er det masse her ogGod kveld
Masse strøm her![]()
ehm du tuller nå?Søsteren min fikk ny vaskemaskin av sine svigerforeldre til 6000kr,men hun nekter å vaske klær for det var ikke den vaskemaskin hun ønsket seg!!!
Jeg vet...Æsj! Eg likar virkelig ikkje denne iPhone-appen! Får jo ikkje med meg halvparten av det som skjer her![]()
Det vil jeg tro. Har aldri vunnet på så mye som et flaxlodd en gang![]()
Vant 1 gang på et tombolalodd. Premien jeg trakk var en slags navnebok for navnet "Judith"....
Ååh! Takk for tipsIknooow.. Klikk på "view original" så kommer du tilbake til det innlegget du svarte på og kan lese videre![]()
Nei helt feil..
Trollefar og trollemor og lilleollebolle.
Tror ikke det. Kjente en gang ei Judith og hun var ikke særlig hyggelig for å si det mildtMå kalle dattera di Judith da![]()
Takk for at du gjorde detSlipper det da;9
Åå, er det ikkje det ho skjønne lisje jenta i Walking Dead heiter?Må kalle dattera di Judith da![]()
Always and forever!Jeg vet...Android er best
![]()
Ja, jeg drømmer om en hvit julDet hadde vært koselig![]()
I all verden daSøsteren min fikk ny vaskemaskin av sine svigerforeldre til 6000kr,men hun nekter å vaske klær for det var ikke den vaskemaskin hun ønsket seg!!!
Søsteren min fikk ny vaskemaskin av sine svigerforeldre til 6000kr,men hun nekter å vaske klær for det var ikke den vaskemaskin hun ønsket seg!!!
Sang den masse i bhg..De er jo bare koselige![]()
Uff...så slitsomtJa, men er det eneste jeg har fått i meg i dag. Tror ikke jeg klarer beholde det om jeg prøver på noe mer.
Later som jeg ikke hørte denJeg vet...Android er best
![]()
Tror ikke det. Kjente en gang ei Judith og hun var ikke særlig hyggelig for å si det mildt![]()