Tusen takk for detMå jo ha med dere som har fått ut babyene også![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tusen takk for detMå jo ha med dere som har fått ut babyene også![]()
Du er ikke invitert??? Hva i alle dager?! Nå ble jeg faktisk mektig provosert!Det blir koselig da.
Jobben skal ha det idag de også, men jeg er ikke bedt. Sjefen hater megtåler ikke mennesker som har bein i nesen. Veldig koselig....
Er ikke ofte det skjer, men han prøver nok hardere når han blir pappa. Håper jegHar en sånn en selv... Eller, hadde. Men ikke ødelagt noe etter storesøster kom. Han kunne prøvd seg liksom![]()
Tenk at du skjønte hva bakeplate betød da![]()
Var den ikke god?![]()
Skillingsboller er noe anneter det ikke?
Enig!! I alle dagerDu er ikke invitert??? Hva i alle dager?! Nå ble jeg faktisk mektig provosert!
Solskinnsbolle - er det skolebolle?Nei, der er akkurat det samme.
Solskinnsbolle er noe annet![]()
Det kan jo ikke være kanel i snurren, det er bare dumtKanel i svingen
Til nød skal jeg gå med på Kanelsving![]()
Ikke akkurat. Den har vanilje i midten, men så er det melis og rosiner mener jegSolskinnsbolle - er det skolebolle?
Nå henger jeg ikke med lengredere skravler alt for mye når jeg prøver å bake med barna!
![]()
Haha, krøll?Skjer ikke
Selvfølgelig er det kanel i snurringa
Kanelkrøll er bedrehahaha
Det blir koselig da.
Jobben skal ha det idag de også, men jeg er ikke bedt. Sjefen hater megtåler ikke mennesker som har bein i nesen. Veldig koselig....
Åja, den ja. den er jeg ikke no glad iIkke akkurat. Den har vanilje i midten, men så er det melis og rosiner mener jeg![]()
Her blir vi ikke enigeSkjer ikke
Selvfølgelig er det kanel i snurringa
Kanelkrøll er bedrehahaha
Du får bare hoppe inn der det passer![]()
Ikke jeg heller. Wienerbrød derimot er nydeligÅja, den ja. den er jeg ikke no glad i![]()
Var vel der diskusjonen begynteHer blir vi ikke enige
Hva med noe så enkelt som; Kanelbolle?
NeeeeeeeeeiIkke jeg heller. Wienerbrød derimot er nydelig![]()