Gjør du rett i!!Puster sã høyt jeg vil ellers også jeg![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Gjør du rett i!!Puster sã høyt jeg vil ellers også jeg![]()
JulebordSkal du bort?
Hæ? Hva?
Kjempekoslig![]()
Skulle ikke du bake da?Jeg har lyst på julemann!!!
Jeg ble kasta ut hele tiden i oktober, så det kan jo faktisk væreForumet synes vel vi skravler for mye![]()
HahaJeg ble kasta ut hele tiden i oktober, så det kan jo faktisk være![]()
Men det gikk ikke over?Skulle ikke så mye til egentlig. Ble kvalm etter en, men måtte smake noen til. Kunne jo hende det gikk over?![]()
Jo, men så ble jeg så kvalm, så ligger jo her på sofaenSkulle ikke du bake da?
Sving i veien liksom. Den er jo ikke sååå storHele bollen er jo en stor sving. Klart det gir mening![]()
Skillingsboller er noe annetSkillingsboller heter de visst i noen butikker da![]()
HihiBra noen får sove![]()
Dialekthehe vanlig her
![]()
Det kan jo ikke være kanel i snurren, det er bare dumtSving i veien liksom. Den er jo ikke sååå stor
Mer logisk med snurr, siden den er snurret rundt og rundt. En sving er ikke krøllet sammen
Kanskje vi skal lage nytt navn:kanelkrøll?![]()
Kjedlig da :/Jo, men så ble jeg så kvalm, så ligger jo her på sofaen![]()
Ja, lille trenger jo matHihier jo sånn oppstykka søvn da. Kunne tenkt meg å sove sammenhengende i det det, men det blir vel enda noen mnd til
![]()
Har en sånn en selv... Eller, hadde. Men ikke ødelagt noe etter storesøster kom. Han kunne prøvd seg liksomHar med temptament å kjøre, ikke voksenhet![]()
JaKjedlig da :/
Da blir det julingHar en sånn en selv... Eller, hadde. Men ikke ødelagt noe etter storesøster kom. Han kunne prøvd seg liksom![]()
Det blir koselig da.Julebord![]()