Gressenka_Mymlen_Lilleblomst_15
Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
VIP
Februarlykke 2015
Marsmellows-15
Septembergull'17
Mmmm. Iiis. Her er jeg glad i dream yoghurtisMen kjører lett dit for Ben & Jerry is![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mmmm. Iiis. Her er jeg glad i dream yoghurtisMen kjører lett dit for Ben & Jerry is![]()
Off...høres ikke noe bra utSkulle jo ta en pause men må bare lufte meg litt her,
Igår gikk jeg en times tur med hunden oppigjennom skogen, gikk 45 min i bare oppoverbakke og til slutt kastet jeg opp. Idag er jeg skikkelig slapp i kroppen, øm imagen og tykt hvit utflod, i tillegg har jeg flimring på ene øyet så måtte ta brillene i bruk :/ er veldig tung i hode også
Nei nå er det på tide å pakke inn litt gaver![]()
Men nå i desember er det åpent her på Kiwi søndager ogsåSå kiwi flisnes eller kiwi spjelkavik er dit jeg drar om jeg har behov for no pã en søndag
Skulle jo ta en pause men må bare lufte meg litt her,
Igår gikk jeg en times tur med hunden oppigjennom skogen, gikk 45 min i bare oppoverbakke og til slutt kastet jeg opp. Idag er jeg skikkelig slapp i kroppen, øm imagen og tykt hvit utflod, i tillegg har jeg flimring på ene øyet så måtte ta brillene i bruk :/ er veldig tung i hode også
Boble - verden. Jeg føler alle tror jeg er totalt uinteressert for jeg har ikke noe vettugt å komme medekkelt!
Den er også veldig god. Spesielt brownies og karamellMmmm. Iiis. Her er jeg glad i dream yoghurtis![]()
Kan absolutt ikke klageHøres ut som en perfekt fredag![]()
Håper du straks blir bedre!!Skulle jo ta en pause men må bare lufte meg litt her,
Er vel det de fleste butikker kanskje?Men nå i desember er det åpent her på Kiwi søndager også![]()
Den spiste jeg i gårDen er også veldig god. Spesielt brownies og karamell![]()
Er sikkert detEr vel det de fleste butikker kanskje?
Den er så sinnsykt god den!Den spiste jeg i går![]()
Hvor mange kjøpte du da?Klementiner. Kjøpte i sta. Tomt nå. Sukk![]()
En pose?Hvor mange kjøpte du da?![]()
HahaEn pose?hihi
Det var jeg også egentlig..Det er jeg ferdig med![]()
HahaKlementindilla?