Gressenka_Mymlen_Lilleblomst_15
Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
VIP
Februarlykke 2015
Marsmellows-15
Septembergull'17
NeiJobber du ved Flisnes/Blindheim siden du handler i det området?![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
NeiJobber du ved Flisnes/Blindheim siden du handler i det området?![]()
Spesielt oppleggBare for kyllingen![]()
Uff! God bedring!!Skulle jo ta en pause men må bare lufte meg litt her,
Igår gikk jeg en times tur med hunden oppigjennom skogen, gikk 45 min i bare oppoverbakke og til slutt kastet jeg opp. Idag er jeg skikkelig slapp i kroppen, øm imagen og tykt hvit utflod, i tillegg har jeg flimring på ene øyet så måtte ta brillene i bruk :/ er veldig tung i hode også
Så du kjører til Blindheim for du liker butikken bedre? heheNeiikke i nærheten engang
bumnpris som er nærmest jobb for min del
![]()
Hva?!?Tror det kan bli vanskelig. Har gitt opp RonjaR for lenge siden ihvertfall![]()
Kjører sjelden ditSå du kjører til Blindheim for du liker butikken bedre? hehe![]()
Ja, men synes det er veldig greit å slippe å kjøre til spjelkavik for å få nygrillet kyllingSpesielt opplegg![]()
Jeg ligger rett ut i sofaen med idol på tv-enHva driver alle sammen med i kveld da?
HahaKjører sjelden ditspiser sjelden kylling
eller grillet kylling. Blir mest filet. Men flisnes hender det seg jeg kjører til. Heller det enn søndagsåpe bunnpris på vatneeidet
![]()
Det er santJa, men synes det er veldig greit å slippe å kjøre til spjelkavik for å få nygrillet kylling![]()
Boble - verden. Jeg føler alle tror jeg er totalt uinteressert for jeg har ikke noe vettugt å komme medsyns faktisk det er helt sykt! kunne nesten ikke svare legen på noe jeg![]()
Godt plassert i sofaen med pledd og en kopp teJeg ligger rett ut i sofaen med idol på tv-en
Du da??
Uff daSkulle jo ta en pause men må bare lufte meg litt her,
Igår gikk jeg en times tur med hunden oppigjennom skogen, gikk 45 min i bare oppoverbakke og til slutt kastet jeg opp. Idag er jeg skikkelig slapp i kroppen, øm imagen og tykt hvit utflod, i tillegg har jeg flimring på ene øyet så måtte ta brillene i bruk :/ er veldig tung i hode også
Men kjører lett dit for Ben & Jerry isDet er sant![]()
Så kiwi flisnes eller kiwi spjelkavik er dit jeg drar om jeg har behov for no pã en søndagHahaJa, den er ganske tragisk.
Det kan viHva?!?kan jo ikke gi opp meg?!
Har hoppet finfint nedoverNoe nytt om topplisten da? Noen som har hoppet oppover?har duuuu?
![]()
Høres ut som en perfekt fredagGodt plassert i sofaen med pledd og en kopp te![]()