Skravletråd :)

Skulle jo ta en pause men må bare lufte meg litt her,

Igår gikk jeg en times tur med hunden oppigjennom skogen, gikk 45 min i bare oppoverbakke og til slutt kastet jeg opp. Idag er jeg skikkelig slapp i kroppen, øm imagen og tykt hvit utflod, i tillegg har jeg flimring på ene øyet så måtte ta brillene i bruk :/ er veldig tung i hode også

Igår gikk jeg en times tur med hunden oppigjennom skogen, gikk 45 min i bare oppoverbakke og til slutt kastet jeg opp. Idag er jeg skikkelig slapp i kroppen, øm imagen og tykt hvit utflod, i tillegg har jeg flimring på ene øyet så måtte ta brillene i bruk :/ er veldig tung i hode også
Uff! God bedring!!:)

Kjører sjelden dit:) spiser sjelden kylling:p eller grillet kylling. Blir mest filet. Men flisnes hender det seg jeg kjører til. Heller det enn søndagsåpe bunnpris på vatneeidet:p
Haha :P Ja, den er ganske tragisk.

syns faktisk det er helt sykt! kunne nesten ikke svare legen på noe jeg :p
Boble - verden. Jeg føler alle tror jeg er totalt uinteressert for jeg har ikke noe vettugt å komme med:confused: ekkelt!

Uff da:confused:
Håper formen snart blir bedre!!

Back
Topp