Gressenka_Mymlen_Lilleblomst_15
Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
VIP
Februarlykke 2015
Marsmellows-15
Septembergull'17
Har leid inn en som tar veien, men er litt igjen på meg likevelDu må få deg en nabo med traktor
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Har leid inn en som tar veien, men er litt igjen på meg likevelDu må få deg en nabo med traktor
Jepp.. en trives her.. fjord og fjellhar flytta et stykke du da
Har leid inn en som tar veien, men er litt igjen på meg likevel
Møre og romsdal <3Jepp.. en trives her.. fjord og fjell![]()
Skjønner greiaher syns storesøster at magen min har blitt liten. Jeg er ikke helt enig da
![]()
Det skjønner jeg, savner fjord og fjell jeg..Jepp.. en trives her.. fjord og fjell![]()
Vakkert derMøre og romsdal <3
Ja jeg trives godt her på sunnmøre!Vakkert der
Det skjønner jeg, savner fjord og fjell jeg..
<3 <3Møre og romsdal <3
ikke? det som er så koselig? tok meg bare 6 år før jeg ville ha en ny også![]()
109!???!! Whaaaaat?
Såpass lenge
ikke 109 timer aktiv fødsel vell?
Skulle gjerne hatt mange her, men kan godt hende meningen endrer seg
Og mannen vil nok ikke ha mer en to. Så da får jeg håpe på tvillinger neste gang, for da vil han nok kanskje ha en nr 4 og...haha
Han vil IKKE ha 1 eller 3 og der er vi enige![]()
Nei, ikkje 109 timar aktivTrir ingen sjukehus hadde godtatt det
Det var 47 timar aktiv fødsel. Men det tok 109 timar frå eg fekk registrert rier på sjukehuset. Så
Håper virkelig julekortene kommer i dag, kan noen krysse fingrene for det?
Feiret jula hos svigers i fjor, masse snø og 34 kalde graderJeg hadde ikke det i fjor, det var kjedelig
Hvorfor kun partall?Skulle gjerne hatt mange her, men kan godt hende meningen endrer seg
Og mannen vil nok ikke ha mer en to. Så da får jeg håpe på tvillinger neste gang, for da vil han nok kanskje ha en nr 4 og...haha
Han vil IKKE ha 1 eller 3 og der er vi enige![]()
47 timer synes jeg er lenge.
Oj deeet var kaldt!!Feiret jula hos svigers i fjor, masse snø og 34 kalde graderen smule for kaldt for min smak!