Skravletråd :)

Regner med jeg har ramlet nedover listene :p jaja, snart helg og fri, da kan man skravle seg oppover igjen ;)
Det får man gjøre da :)

Du tar fort igjen det;) her er det jo omvendt:p mest skravling i ukedagene, i helgene er jeg ihvertfall for opptatt:o
Ja, bruker ta innpå deg i helgene ;) bare synd ukene er lengre enn helgene da :p men nå er det kun en uke igjen i praksis! Og en eksamen å skrive da.... Men sååå er det fri :D

Ja, bruker ta innpå deg i helgene ;) bare synd ukene er lengre enn helgene da :p men nå er det kun en uke igjen i praksis! Og en eksamen å skrive da.... Men sååå er det fri :D
Jo men du er alikevell mer effektiv enn meg når du først kan:) er jo en grunn for at du alltid har vært høyere opp enn meg;)

Takk :)
Bare jeg kommer meg på nyåret så tror jeg det går fortere♡ mistet i uke 11 i sommer, så det går sakte før det ihvertfall...

Snart i mål du da jo ;)

Åå, ja da skjønner jeg :( Men det går nok så fort skal du se :)

Ja plutselig var jeg kommet så veldig langt. Hvor ble tiden av? :P

Haha :) ser 4 mnd på vei ut. Kult når det er hemmelig liksom.
Haha. Er ikke så ille da. Men har gått opp 2 kg:p ikke at det gjør noe med min lave bmi da:D
Og sjeldrn jeg går med veldig trange topper, så det har gått fint til nå ihvertfall:)

Åå, ja da skjønner jeg :( Men det går nok så fort skal du se :)

Ja plutselig var jeg kommet så veldig langt. Hvor ble tiden av? :P

Er vel gjerne sånn når man ser tilbake på ting? ;)

Jo men du er alikevell mer effektiv enn meg når du først kan:) er jo en grunn for at du alltid har vært høyere opp enn meg;)
Ikke alltid vel :) tror du slo meg i oktober?

Back
Topp