Går fortWOOP! hoppa frå 54. til 22.plass![]()
Heilt greitt det
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Går fortWOOP! hoppa frå 54. til 22.plass![]()
Heilt greitt det
![]()
Ja i grunnHahable jo bare rot alt jeg skrev
![]()
Tørr ikke sjekke for ofte hvordan jeg ligger anGår forttørr ikke sjekke hvor jeg ligger etter to aftenvakter
![]()
Regner med jeg har ramlet nedover listeneTørr ikke sjekke for ofte hvordan jeg ligger an![]()
Du tar fort igjen detRegner med jeg har ramlet nedover listenejaja, snart helg og fri, da kan man skravle seg oppover igjen
![]()
Det får man gjøre daRegner med jeg har ramlet nedover listenejaja, snart helg og fri, da kan man skravle seg oppover igjen
![]()
Ja, bruker ta innpå deg i helgeneDu tar fort igjen dether er det jo omvendt
mest skravling i ukedagene, i helgene er jeg ihvertfall for opptatt
![]()
Jo men du er alikevell mer effektiv enn meg når du først kanJa, bruker ta innpå deg i helgenebare synd ukene er lengre enn helgene da
men nå er det kun en uke igjen i praksis! Og en eksamen å skrive da.... Men sååå er det fri
![]()
Sneik meg innpå leken jegDet får man gjøre da![]()
Takk
Bare jeg kommer meg på nyåret så tror jeg det går fortere♡ mistet i uke 11 i sommer, så det går sakte før det ihvertfall...
Snart i mål du da jo![]()
Kjekt detSneik meg innpå leken jeghaha
Men du har sjokolade i hus?![]()
Ikke kyllingburger heller?
Det synes jeg er kjempegodtJo det kan jeg spise, men skjer sjelden![]()
Høres bra utNå har jeg både sjokolade og delfiafett i hus. Så i morgen blir det ferdistilt twix![]()
Haha. Er ikke så ille da. Men har gått opp 2 kgHahaser 4 mnd på vei ut. Kult når det er hemmelig liksom.
Åå, ja da skjønner jegMen det går nok så fort skal du se
Ja plutselig var jeg kommet så veldig langt. Hvor ble tiden av?![]()
Ikke alltid velJo men du er alikevell mer effektiv enn meg når du først kaner jo en grunn for at du alltid har vært høyere opp enn meg
![]()
Det synes jeg er kjempegodtLager ofte selv av ren kyllingfilet da
![]()