Helt enig!!Mc donalds er ikke godt dabare papp
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Helt enig!!Mc donalds er ikke godt dabare papp
![]()
Jeg nei? Må jo vente på at lillesøster skal ha mat igjen før jeg gidder å prøve å legge megGir du deg for i dag?
Det har egHeilt OK dag på jobb, men veldig koselig ettermiddag med mini og gubben
Kom heim til at mini og gubben hadde baka pepperkaker, og så tok oss ein tur i symjehallen
Og etter at mini var ganske så grinete i går kveld, så hadde me ein heilt super kveld i kveld, og ho søv godt utan oppvåkningar så langt. Herlig
Der då?
Skravla er koseligst![]()
Jeg nei? Må jo vente på at lillesøster skal ha mat igjen før jeg gidder å prøve å legge meg![]()
HahaGidder ikke risikere å lage noe styr liksom![]()
Er berre ekstravakt, men jobbar ganske mykje. Jobbar fullt etter nyttårSå fin dag daJobber du fullt nå?
Vi skal bake peppekaker og peppekakehus på lørdag
Det høres ut som en bra dag
Vi har vært i åpen barnehage på juleverkstedEllers slappet mest av hjemme
![]()
Eg ogI såfall liker jeg papp![]()
Og alle som har lov å være herDet jeg syns og. Da blir man kjent med mennesker og![]()
Er berre ekstravakt, men jobbar ganske mykje. Jobbar fullt etter nyttår
Koselig med juleverksted då, laga de julepynt?![]()
Ikke lest gjennom alt her nå, men hvordan gikk det på ul?![]()
Kan faktisk bli ganske godt kjent på leikane ogDet jeg syns og. Da blir man kjent med mennesker og![]()
Artig! Likte han det?Aha, skjønner
Han tegnet på noen engler i treSå festet vi sølvtråd på så de kan henges for eks på tre, i et vindu etc
![]()
Natta påmeg, innimellom kunne jeg ønske foreldre tenkte litt lenger enn sin egen nesetipp...
Helt enig. Iallefall når man er gravid eller ammerJa det var greit23 ble for varmt xD
Ja!! Hadde vært genialt!Alle terminforum skulle hatt ein "besøkstråd" :-D