Kjekt å ha noko å gjere påHaha jaer ute på noe daglig, babysang,babysvømming, kafe med venninner, barseltreff, rydder, vasker, bretter klær, søker jobber etc etc
det tar aldri slutt
![]()
Korleis går jobbsøkinga då? Mykje spennande du søkjer på ?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kjekt å ha noko å gjere påHaha jaer ute på noe daglig, babysang,babysvømming, kafe med venninner, barseltreff, rydder, vasker, bretter klær, søker jobber etc etc
det tar aldri slutt
![]()
Det er jo en fordelDa blir det mye å svare på vettu![]()
Takk, er jjo bare koseligSå flinke dere er![]()
Og jeg er som alltid seint ute... Omg!! He he he!!Nei du kan så sier også ferdig med alle julegaver for ca en mnd siden
blir deilig å bare nyte desember
![]()
Ja, det må jo være noe som smaker greit
Skal prøve med soyamelk neste gang.
Så lenge eg får julemusikk så er jeg happyMeiner på at Klem FM skifta navn til P7 Klem. Men så reklamerer P4 for P7 Jul. Blir jo forvirra av mindre
Men det er jo i alle fall nydelig julemusikk der uansett![]()
Håper du slipper sykehuset da. Og chips med ost passer jo bra for å fetes opp litthåper ikke det har kommet i retur!
HerligHuset står ferdig 30.april men vi har bedt om å utsette flytting til 15.juni![]()
Det skal jeg gjøreDu får si fra hvordan det smaker da. Kanskje mannen kan like det han og. Eller ikke få så vondt i magen...hehe
hva skal du?Det gjør jeg også![]()
Ikke så mye å søke på.. Men søker på det som erKjekt å ha noko å gjere på![]()
Korleis går jobbsøkinga då? Mykje spennande du søkjer på ?
Å så klarer du å skravle så mye likevel? wowHaha jaer ute på noe daglig, babysang,babysvømming, kafe med venninner, barseltreff, rydder, vasker, bretter klær, søker jobber etc etc
det tar aldri slutt
![]()
Du har vel begynt?Og jeg er som alltid seint ute... Omg!! He he he!!
Skal ha nachos lørdagHar du vært på UL nå? Hvordan gikk det?
![]()
Har du mye igjen?Og jeg er som alltid seint ute... Omg!! He he he!!
Oh yesHelg er kos![]()
Driver og lager juleliste på spotifySå lenge eg får julemusikk så er jeg happy
Er du ikke ferdig?Og jeg er som alltid seint ute... Omg!! He he he!!