Me&mini
Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
VIP
Himmelbarn
* Fra frø til Juliblomst 2015 *
Novemberlykke 2016
Desemberskatter 2016
*Aprilbaby 2018*
Hvordan gikk det med deg?
Gikk veldig bra
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hvordan gikk det med deg?
Jippi , nåå ble eg gladGikk veldig braliten knøtt på 16mm og bankende hjerte, som ligger laaangt bak mot ryggen min ♡♡♡
Meiner på at Klem FM skifta navn til P7 Klem. Men så reklamerer P4 for P7 Jul. Blir jo forvirra av mindreDet vet jeg ikke
Var visst 2.plass5.plass er ikke dårlig da. Jeg nærmer meg plass 50 eller noe![]()
Det gjør jeg ogsåGleder meg sånn til helg!!!!!!!
P7 på Dab-radioen!Aldri hørt om. Hvor finner du den da?
Peppernøtter og pepperkaker bakt, kvalitetstid med kengubarnet er topp.)
Haha jaDet trur eg påTenkjer du har meir å gjere enn å sitte her heile dagen i alle fall
![]()
Vi får se hva jeg klarer. Litt høyt tempo for tidaVar visst 2.plass
Du får bare fortsette å klatre![]()
HeheMå prioritere babylaging framfor topplista
![]()
Det har skjedd ja, men sjelden![]()
Jeg vant to ganger, men var ikke helt øverst
Helg er kosGleder meg sånn til helg!!!!!!!
Skjønner ikke at du rekker altHaha jaer ute på noe daglig, babysang,babysvømming, kafe med venninner, barseltreff, rydder, vasker, bretter klær, søker jobber etc etc
det tar aldri slutt
![]()
Huset står ferdig 30.april men vi har bedt om å utsette flytting til 15.juniSå kjektNår blir flytting egentlig?
Måtte være det. Har ikke dab i bilaP7 på Dab-radioen!
Da blir det mye å svare på vettuVi får se hva jeg klarer. Litt høyt tempo for tida![]()
Var ikke så lysten i dag heller. Føler meg så øm nederst i magen, men siden tullesyklusen gjør at jeg ikke vet hvor jeg er i den så legger jeg aksjer der jeg kandet må du gjøre ja![]()
Nei du kan så siSkjønner ikke at du rekker altdu er god
![]()