Litt stress må man jo regne medDet er jo koselig![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Litt stress må man jo regne medDet er jo koselig![]()
Det håper vi du slipper! Var du sånn sist gang og?
Ja!!!!Syns faktisk alt på tvn før jul er dritt! syns jeg husker på når jeg var liten eller yngre var det bestandig julefilmer på tvn? julemusikk på radioen? kjøre bil i 2 timer i dag og hørte ikke en julesang![]()
Her har jeg vært på jobb. Nå slapper jeg av på sofaenTrilletur på butikken, holdt på å svette i hjel! Helsesøster på hjemmebesøk. Ellers lite.
Du da?
Det stemmermen spørs om jeg må kjøpe meg en før nyåret
![]()
Blir vel bare plastikk heretterNei, men folk er jo så gjerrige i julen! er jo faktisk de som har penger som stjeler osv... Men det er jo min egen feil at jeg ikke passer på bedre.
Hvilken veske var det denne gangen?Det stemmermen spørs om jeg må kjøpe meg en før nyåret
![]()
Det vet jeg ikke. Så slapp helt avhm... det gjør du jaredd for at du vet hvem jeg er
![]()
Åja!!hahahah ja da skjønner jeg!
uff forstod ikke det jeg
vi kaller det pommes frites vi
ja det er veldig godt med ost på det
![]()
Håper den kommer før jul jegVar jo mer i fjor og da var det ingenting!![]()
Ettersom du ikke er så kravstor kan du sikkert få flerHøres bra ut det![]()
Tar litt lengre tid når man absolutt skal svare på nesten alt![]()
Hallo? Nå er ikke jeg den som er mest skravlete daDa skjønner jeg at hun svarer på alt![]()
Ja!!!!helt enig! Hvor blir det av alle julefilmene?
![]()
Er ikke det en type nachochips lignende chips?hahakaller det chips vi
med slik potetgull som heter doritos er kjempe godt med ost på
som man varmer i ovn
![]()
Guri så dere skravler når jeg er en time på skogstur med hunden![]()
Okei. Ja, i små menger kan det vel gå. Prøver vel soya først. Havremelk var ikke godt :/Jenta mi drakk ris melk i 6 mnd hun for å prøve å ikke drikke noe annet? å hun er ikke 6 år enda![]()
Akkurat nå så er du vel detHallo? Nå er ikke jeg den som er mest skravlete da![]()
Usj... Ikke noe særlig! Har ikke hatt det problemet jeg neiJa, jeg var det. gikk ned 10 kg sist svangerskap ...