Veldig! Fordelen er at når det blir kake til overs kan jeg spise den selvFor en raring![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Veldig! Fordelen er at når det blir kake til overs kan jeg spise den selvFor en raring![]()
Samme her.det er faktisk kjempe greit! men nå liker jeg å gå i butikker i desember jeg jakoselig med masse folk og julemusikk
![]()
Alltid det samme
Jeg hadde hentetMannog barn er å bader, eg funderer på om jeg skal gidde å hente pakker på posten..
Uff da.... Skal ikke være sånn.
Hvordan gikk det til legen?
Må jo detnå er jeg 1 time bak
![]()
Ta dem med hit duBaker boller nå... Tenkte det var hyggelig å ta med på jobb på en fredag![]()
Spar noen til meg også daTa dem med hit du![]()
Har du planer om topp 10 denne mnd eller?![]()
Noen her inne som har lagd melkefri risengrynsgrøt?
Nam nam!!Baker boller nå... Tenkte det var hyggelig å ta med på jobb på en fredag![]()
Da skal vi se litt amalies jul her![]()
Chips med ostesmak eller chips med ost strødd over?Har faktisk veldig lyst på chips med ost![]()
Nei tror ikke den går i år?Går den på tvn?
Samme her.
Og jeg jobber i butikk selv, så vet hvor viktig det er for butikkene at folk handler der fysisk![]()
FyJeg klarer også å glede noen vært år inne på de kjøpesentrenefor jeg har mistet pengboken min 3 år på rad! å ingen levere den inn
så god jul til dere også
ifjor fikk jeg ikke lov å ha med meg pengboken
![]()
Chips med ostesmak eller chips med ost strødd over?aldri hørt om det siste
![]()