BraGod dagStår til?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
BraGod dagStår til?
Tror det er mange som gjør det gittSkal gå fint det. Har fått en grei dose
Får vel ordne en kveld med biffmiddag og et glass vin en gang etter at lille er vel ute![]()
Kjekt med litt livBraher var det liv, så artig!
HeheTenk hvor fantastisk det blir neste jul da
![]()
Tror det er mange som gjør det gitther er jeg usikker på om jeg skal driste meg til en cider på julaften eller vente til nyttårsaften. Eller bare drite i det
![]()
Håper jeg også har et lite gull til neste julGleder meg allerede♡♡♡
Åååååer ikke det neivarte ikke lenge det
![]()
Håper jeg også har et lite gull til neste jul![]()
Hahavar ikke det jeg mentenår ei fra feb skrev noe så var det mange fra feb som var inne å var enig
haha...
Tusen takkHåper jeg du har også![]()
Jeg også har fått masse feilregninger fra canal digitalNå har jeg snakka med Canal Digital. De hadde sendt meg en regning på 1100 kr når jeg egentlig bare skaø betale 450
Også har jeg fått purring fra Vitamail på en sending jeg ikke skulle ha, og har sendt tilbake
De liker å sende regninger ja...
FlottSkal skravle med deg jeg![]()
Åååååjaja. Topp 10 er viktigst!
Hahamorsomt! Blir vel litt sånn...
Åååå... Min kan alt! Irriterende....Da er det hvertfall greitMin mann kan ingenting om snekring, elektriske ting eller bil, MEN han er en skikkelig datamann
![]()
Liker meg best i denne tråden herFlottblitt veldig glad i denne tråden jeg. Har ikke vært med hele veien men... Skikkelig koselig!
Det gjør de! er så lei av regninger jeg! hater detNå har jeg snakka med Canal Digital. De hadde sendt meg en regning på 1100 kr når jeg egentlig bare skaø betale 450
Også har jeg fått purring fra Vitamail på en sending jeg ikke skulle ha, og har sendt tilbake
De liker å sende regninger ja...
Nå er jeg og ferdig. Men noen var sulten....jeg er ferdig![]()