Skravletråd :)

Skal gå fint det. Har fått en grei dose :p
Får vel ordne en kveld med biffmiddag og et glass vin en gang etter at lille er vel ute ;)
Tror det er mange som gjør det gitt :) her er jeg usikker på om jeg skal driste meg til en cider på julaften eller vente til nyttårsaften. Eller bare drite i det :p

Tror det er mange som gjør det gitt :) her er jeg usikker på om jeg skal driste meg til en cider på julaften eller vente til nyttårsaften. Eller bare drite i det :p

Er ikke sikkert det frister når jeg kommer dit da :p hehe

Nå har jeg snakka med Canal Digital. De hadde sendt meg en regning på 1100 kr når jeg egentlig bare skaø betale 450 :o

Også har jeg fått purring fra Vitamail på en sending jeg ikke skulle ha, og har sendt tilbake :p

De liker å sende regninger ja...

Nå har jeg snakka med Canal Digital. De hadde sendt meg en regning på 1100 kr når jeg egentlig bare skaø betale 450 :eek:

Også har jeg fått purring fra Vitamail på en sending jeg ikke skulle ha, og har sendt tilbake :p

Jeg også har fått masse feilregninger fra canal digital :P

Da er det hvertfall greit :) Min mann kan ingenting om snekring, elektriske ting eller bil, MEN han er en skikkelig datamann :P
Åååå... Min kan alt! Irriterende....

Nå har jeg snakka med Canal Digital. De hadde sendt meg en regning på 1100 kr når jeg egentlig bare skaø betale 450 :eek:

Det gjør de! er så lei av regninger jeg! hater det :p

Back
Topp