Prøvde meg i morgest på mannen, men han var altfor trøtt så får se når han kommer hjem fra jobbNei de beina dine får du ikke lov til å kryssehehe
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Prøvde meg i morgest på mannen, men han var altfor trøtt så får se når han kommer hjem fra jobbNei de beina dine får du ikke lov til å kryssehehe
Happy dusjingsSnart tatt dere igjen! Men da må jeg gå å dusje![]()
Sjarmerende med svigermødre som drikker seg fulle....Helt enig med deg egentlig. Tror kanskje ikke det blir like ille i år som for to år siden da. Svigermor skal ikke være der og jeg tror svogeren til mannen skal jobbe dagen etter. Er vel de som pleier å bli verst.
Men fra neste år blir det andre boller, for da har vi lille bøllefrø ute og![]()
Snart tatt dere igjen! Men da må jeg gå å dusje![]()
Nå kan jeg faktisk se det for skal jo aldri føde igjennoen som ser fødeavdelingen?![]()

Nå kan jeg faktisk se det for skal jo aldri føde igjenmen jeg skriker bare når bebisen kommer :'(
Vi gjorde det da vi fikk nr 1. Men vi er bare hjemme da, litt særeNei, da er vi nok skutt hele gjengen. Har lyst til å begynne å ta inn huset vårt i feiringa og. Kan være greit med en liten knøtt å være hjemme innimellom og kanskje![]()
Høres ikke noe kjekt ut. Kan han være på et annet rom?Har ett stort problem! jeg klarer ikke hunden min... eller lukten av han i dagbrekker meg når han ligger i fanget mitt! han bruker jo ikke å lukte heller men
![]()
Og det er planer om alkohol?Sjarmerende med svigermødre som drikker seg fulle....
Har ei som blir skikkelig kverulant. Håpløst! Glad mamma ikke er sånn. Skal ha svigermor og mamma på julaften, spennende....
Ikke kjimse av det altså! Jeg ropte etter det mesteKanal femer ei som bare roper etter mat også
![]()
Høres ikke noe kjekt ut. Kan han være på et annet rom?
Ikke kjimse av det altså! Jeg ropte etter det meste![]()
Hørtes herlig ut med alt på ett plan!!det er ca 200 kvm1 etj
![]()
Men du trenger jo ikke ha han i fanget?Nei, stakkar! Jeg kan jo ikke gjøre det![]()
Hallo? Hun har jo nettopp begyntja, akkurat! 200kvm er jo egentlig ikke så mye
Det var ett svært hus! du må bare produsere flere barn!
Men du trenger jo ikke ha han i fanget?![]()
Hallo? Hun har jo nettopp begynt![]()
Hvilken rase er det?Nei, han får ikke det da![]()