Skravletråd :)

Nei de beina dine får du ikke lov til å krysse ;) hehe
Prøvde meg i morgest på mannen, men han var altfor trøtt så får se når han kommer hjem fra jobb :P

Helt enig med deg egentlig. Tror kanskje ikke det blir like ille i år som for to år siden da. Svigermor skal ikke være der og jeg tror svogeren til mannen skal jobbe dagen etter. Er vel de som pleier å bli verst.
Men fra neste år blir det andre boller, for da har vi lille bøllefrø ute og :D
Sjarmerende med svigermødre som drikker seg fulle.... :confused:
Har ei som blir skikkelig kverulant. Håpløst! Glad mamma ikke er sånn. Skal ha svigermor og mamma på julaften, spennende....

Har ett stort problem! jeg klarer ikke hunden min... eller lukten av han i dag :( brekker meg når han ligger i fanget mitt! han bruker jo ikke å lukte heller men :sick009

Nei, da er vi nok skutt hele gjengen. Har lyst til å begynne å ta inn huset vårt i feiringa og. Kan være greit med en liten knøtt å være hjemme innimellom og kanskje :)
Vi gjorde det da vi fikk nr 1. Men vi er bare hjemme da, litt sære :p men i år blir vi mange her, koselig :)

Har ett stort problem! jeg klarer ikke hunden min... eller lukten av han i dag :( brekker meg når han ligger i fanget mitt! han bruker jo ikke å lukte heller men :sick009
Høres ikke noe kjekt ut. Kan han være på et annet rom?

Sjarmerende med svigermødre som drikker seg fulle.... :confused:
Har ei som blir skikkelig kverulant. Håpløst! Glad mamma ikke er sånn. Skal ha svigermor og mamma på julaften, spennende....
Og det er planer om alkohol? :P

Back
Topp