Skravletråd :)

De har en helt annen jul en hva jeg er vant til. alt skal bli så fort ferdig, slik at de kan sovne på sofaen :(
Slik er det hos svigers også :P Ligger på sofaen nesten hele julekvelden..

Det er de ikke her. Og middagen blir ikke før kl 20 pga en som jobber. Men de er veldig glade i akevitten. Og sitter oppe haøve natta og drikker og åpner gaver.
Åpner en og en gave, så det tar noen timer. Spesielt med alkohol innabors.

I min familie pleier det å være unger, og vi er ferdig med hele greiene senest kl 22 :p haha

Skjønner hva du mener! det hadde ikke jeg giddet. hos svigers er det midag kl17.00 og gavene er åpnet før 19.00. det synes jeg er tidlig igjen jeg. Det er jo meiningen man skal kose seg.

Ja, det får da være måte på.. Synes egentlig uansett at julaften er en ganske dum dag å drikke seg full på

Helt enig med deg egentlig. Tror kanskje ikke det blir like ille i år som for to år siden da. Svigermor skal ikke være der og jeg tror svogeren til mannen skal jobbe dagen etter. Er vel de som pleier å bli verst.
Men fra neste år blir det andre boller, for da har vi lille bøllefrø ute og :D

Skjønner hva du mener! det hadde ikke jeg giddet. hos svigers er det midag kl17.00 og gavene er åpnet før 19.00. det synes jeg er tidlig igjen jeg. Det er jo meiningen man skal kose seg.

Syns ofte det blir litt tidlig i min familie og. Det finnes en mellomting liksom :p

Helt enig med deg egentlig. Tror kanskje ikke det blir like ille i år som for to år siden da. Svigermor skal ikke være der og jeg tror svogeren til mannen skal jobbe dagen etter. Er vel de som pleier å bli verst.
Men fra neste år blir det andre boller, for da har vi lille bøllefrø ute og :D
Ja, da er det bare å sette ned foten :)

Synes vi i skravletråden her er flinke ti å huske på reglene denne mnd.
Lite innlegg med bare ett ord.

Eg ikkje innom så mykje anna enn dei termingruppene eg tilhøyrer, men synes alle har vore flinke hittil :)

Back
Topp