Slik er det hos svigers ogsåDe har en helt annen jul en hva jeg er vant til. alt skal bli så fort ferdig, slik at de kan sovne på sofaen![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Slik er det hos svigers ogsåDe har en helt annen jul en hva jeg er vant til. alt skal bli så fort ferdig, slik at de kan sovne på sofaen![]()
Det er de ikke her. Og middagen blir ikke før kl 20 pga en som jobber. Men de er veldig glade i akevitten. Og sitter oppe haøve natta og drikker og åpner gaver.
Åpner en og en gave, så det tar noen timer. Spesielt med alkohol innabors.
I min familie pleier det å være unger, og vi er ferdig med hele greiene senest kl 22haha
akkurat nå jamen faller vell ned snart
mer effektiv når det er flere å skravle med
![]()
Er nok ikke så lett det med all den kvalmen din. Får du i deg mat og drikke som du beholder da?
Den har en tendens til å gjøre det når man venter på noeEr 8+1 i dag. Så altfor lenge igjen til nyåret
Tiden går så sakte![]()
Bra du får i deg noe daNja.. hvis jeg ligger og spiser. å så må jeg ligge i noen timerda holder jeg på den
![]()
Ja, det får da være måte på.. Synes egentlig uansett at julaften er en ganske dum dag å drikke seg full på
Ja, det får da være måte på.. Synes egentlig uansett at julaften er en ganske dum dag å drikke seg full på
Bra du får i deg noe da![]()
Det går fint, men ikke å drikke seg fullDet er det. men jeg synes man kan kose seg med ett glass![]()
Skjønner hva du mener! det hadde ikke jeg giddet. hos svigers er det midag kl17.00 og gavene er åpnet før 19.00. det synes jeg er tidlig igjen jeg. Det er jo meiningen man skal kose seg.
Slik er det hos svigers ogsåLigger på sofaen nesten hele julekvelden..
Den har en tendens til å gjøre det når man venter på noe![]()
NopeIkke? legger ingen planer jeg![]()
Ja, da er det bare å sette ned fotenHelt enig med deg egentlig. Tror kanskje ikke det blir like ille i år som for to år siden da. Svigermor skal ikke være der og jeg tror svogeren til mannen skal jobbe dagen etter. Er vel de som pleier å bli verst.
Men fra neste år blir det andre boller, for da har vi lille bøllefrø ute og![]()
Synes vi i skravletråden her er flinke ti å huske på reglene denne mnd.
Lite innlegg med bare ett ord.
Hehedet er detmen slitsom måte å gjøre det på
![]()
Det går fint, men ikke å drikke seg full
Syns ofte det blir litt tidlig i min familie og. Det finnes en mellomting liksom![]()