Det var kakeprat her før jeg tittet innom![]()
Sorry, blanda deg og ei anna
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det var kakeprat her før jeg tittet innom![]()
Offa :/ Håper det går over til julaften i det minste dasom regel... men ikke med denne formen![]()
Offa :/ Håper det går over til julaften i det minste da![]()
Blir det pinnekjøtt da?Det får man virkelig håpe![]()
Jeg skal vævre vikar på skolen i morgen, glad for at jeg sjekket opp hva jeg skulle ha om før jeg kom på jobb i morgen ja..huff! Det må jeg lese på julaften![]()
Hihi, er lov å ta feilSorry, blanda deg og ei anna![]()
Spiser dere grøt julaften? Vi lager riskrem til dessert og har mandelen i der![]()
Leser du det i kirka eller er det hjemme?huff! Det må jeg lese på julaften![]()
Det var nok veldig lurt jaJeg skal vævre vikar på skolen i morgen, glad for at jeg sjekket opp hva jeg skulle ha om før jeg kom på jobb i morgen ja..
Hææ??? Ikke på chips? gryterett? poteter? potetstappe? Kylling?
Hva har du i mot mandelen?Har riskrem til dessert her og. Håper de kan finne på noe annet enn mandel i år egentlig. Får meg egentlig til å ikke ha lyst på dessert![]()
Det er fin lunsj![]()
Mhm det var detDet var nok veldig lurt ja![]()
Det er lurtDet er det. Og mannen liker ikke, så da får jeg ta det når han ikke er her da![]()
Jeg liker heller ikke marsipan så bruker få sjokolade![]()
Haha, nei da forstår jeg godt du ikke vil haAldri likt de mandelgavene jeg...tåler hverken mandelen eller gevinsten jo![]()
Det er lurtHar en del ting her også som jeg er veldig glad i, men som mannen ikke liker noe særlig... spaghetti for eksempel <3
Nå er jeg skikkelig stolt!!![]()
![]()
Spaghetti er noe av det beste jeg vet. Lager med tomatpureHer elskar gubben og M spagetti, mens eg synes ikkje nokon spesielt om det, med mindre det er pasta carbonara![]()