Godt og enkeltDet hadde vi til middag i går![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Godt og enkeltDet hadde vi til middag i går![]()
Drømte jeg bodde i et sjokoladeslott i natt... så jaDa elsker du firkløverkake ogsåjeg er meget svak for firkløversjokolade....
drømmer nesten om det!
Ja, det er detGodt og enkelt![]()
Skulle gjerne gjort det, men er så mye å gjøre i disse helgene før julLøp og kjøp. Hvis ikke kan du komme hit i helga å smake hjemmelaget![]()
HahahaDu husker det ja
Neida, grøt er vel en av de få tingene jeg ikke har grillkrydder på
![]()
Haha, jeg har ikke det da. Her går det i sukker og kanel
Bare tuller litt med Venessiela siden hun påstår hun har grillkrydder på alt![]()
Ganske sjeldent vi har det egentlig, men i desember føler jeg grøten gir skikkelig julefølelse. Blir nok ikke siste gangen denne månedenJa, det er det
Alt for lenge siden vi hadde det sist.
Okei. Her blir det flere ganger. I alle fall med mandel på lillejulaftenGanske sjeldent vi har det egentlig, men i desember føler jeg grøten gir skikkelig julefølelse. Blir nok ikke siste gangen denne måneden![]()
Aaaaw <3Kan jo ikke glemme detmem grillkrydder er godt da. Tenkte på deg istad under middagen min
![]()
Tror bare jeg bruker det på ostesmørbrød og hamburger herAaaaw <3Grillkrydder er digg!!
Byrja å lure!! Trur faktisk ikkje at eg hadde trudd på deg om du sa det var godt![]()
Aldri undervurder grillkrydderetByrja å lure!! Trur faktisk ikkje at eg hadde trudd på deg om du sa det var godt![]()
Ganske sjeldent vi har det egentlig, men i desember føler jeg grøten gir skikkelig julefølelse. Blir nok ikke siste gangen denne måneden![]()
Spiser dere grøt julaften? Vi lager riskrem til dessert og har mandelen i derOkei. Her blir det flere ganger. I alle fall med mandel på lillejulaften![]()
Hææ??? Ikke på chips? gryterett? poteter? potetstappe? Kylling?Tror bare jeg bruker det på ostesmørbrød og hamburger her![]()
Spiser på lillejulaften her, og ikke julaftenSpiser dere grøt julaften? Vi lager riskrem til dessert og har mandelen i der![]()
Aldri undervurder grillkrydderet![]()
Det er fin lunsjLurer på om det blir lunsjen min i morgen![]()
Liten? Nei, masse!Du får prøva ein liten flik neste gong![]()
Hmm... Kanskje vi skal prøve det i årSpiser på lillejulaften her, og ikke julaften![]()