Skravletråd :)

Da elsker du firkløverkake også :) jeg er meget svak for firkløversjokolade....:p drømmer nesten om det!
Drømte jeg bodde i et sjokoladeslott i natt... så ja :P

Løp og kjøp. Hvis ikke kan du komme hit i helga å smake hjemmelaget :D
Skulle gjerne gjort det, men er så mye å gjøre i disse helgene før jul :P Tro om jeg skal få mannen til å stikke oppom butikken :D

Hahaha :P Du husker det ja ;) Neida, grøt er vel en av de få tingene jeg ikke har grillkrydder på :P

Kan jo ikke glemme det ;) mem grillkrydder er godt da. Tenkte på deg istad under middagen min :D

Haha, jeg har ikke det da. Her går det i sukker og kanel :)

Bare tuller litt med Venessiela siden hun påstår hun har grillkrydder på alt :p

Byrja å lure!! Trur faktisk ikkje at eg hadde trudd på deg om du sa det var godt :P

Ja, det er det:)
Alt for lenge siden vi hadde det sist.
Ganske sjeldent vi har det egentlig, men i desember føler jeg grøten gir skikkelig julefølelse. Blir nok ikke siste gangen denne måneden :P

Ganske sjeldent vi har det egentlig, men i desember føler jeg grøten gir skikkelig julefølelse. Blir nok ikke siste gangen denne måneden :P
Okei. Her blir det flere ganger. I alle fall med mandel på lillejulaften :D

Byrja å lure!! Trur faktisk ikkje at eg hadde trudd på deg om du sa det var godt :P

Høres litt vel spesielt ut ja. Har ikke øyst til å prøve :p

Lurer på om det blir lunsjen min i morgen :)

Okei. Her blir det flere ganger. I alle fall med mandel på lillejulaften :D
Spiser dere grøt julaften? Vi lager riskrem til dessert og har mandelen i der :P

Tror bare jeg bruker det på ostesmørbrød og hamburger her:p
Hææ??? Ikke på chips? gryterett? poteter? potetstappe? Kylling?

Back
Topp