Skravletråd :)

Spiser dere grøt julaften? Vi lager riskrem til dessert og har mandelen i der :P

Me eter graut til lunch også har me riskrem til dessert på julafta :) Ein mandel i grauten og ein i kremen :)
Finalen får ein middels stor marsipangris. Eg får 50kr om det er eg som finner da e virkeleg ikkje er glad i marsipan :P

Hææ??? Ikke på chips? gryterett? poteter? potetstappe? Kylling?
For å svare på alle forslagene. Chips spiser jeg så og si aldri. Poteter er jeg heller ikke spesielt glad i. Spiser litt til kjøttkaker ol, men bruker ikke mye krydder da.Stappe lager jeg med salt, pepper og muskat.
Kan ikke komme på at jeg har hatt det i noen gryteretter før :p

• Liker
Reactions: EJ
Me eter graut til lunch også har me riskrem til dessert på julafta :) Ein mandel i grauten og ein i kremen :)
Finalen får ein middels stor marsipangris. Eg får 50kr om det er eg som finner da e virkeleg ikkje er glad i marsipan :p
Jeg liker heller ikke marsipan så bruker få sjokolade :P

Lyst på julemarsipan.. :p

For å svare på alle forslagene. Chips spiser jeg så og si aldri. Poteter er jeg heller ikke spesielt glad i. Spiser litt til kjøttkaker ol, men bruker ikke mye krydder da.Stappe lager jeg med salt, pepper og muskat.
Kan ikke komme på at jeg har hatt det i noen gryteretter før :p
Hehe :P Jeg bare slenger det på alt jeg :D

Ingen tenker på å kjøpa inn ein sjokolade, men som regel er det ein 50 lapp i lommeboka :p
Tull og tøys. Man bør alltid kjøpe inn sjokolade :P

• Liker
Reactions: EJ
Back
Topp