Skravletråd :)

Planen er å jobbe til kl 1930:p
Så blir det vel sofa etterpå..
Du da??

Sofa er deilig etter en arbeidsdag. Skjer det noe på jobb da? :)
Her vurderer jeg å rydde kjøkkenet så jeg kan starte på twixen min ;)

Hvor varmt er det inne hos folk?
Her er det kun 20 grader:eek: varmere oppe da. Men fjernvarmen vår vil ikke funke. Merkelig.

Varmt her nå med 24 grader. Sola står på vinduene og har fyrt i peisen i dag, så sånn sett burde det egentlig vært enda varmere :o

Varmt her nå med 24 grader. Sola står på vinduene og har fyrt i peisen i dag, så sånn sett burde det egentlig vært enda varmere :o
Oi! Ja, det burde det da ja. Ikke mye sol her nei. Men er vel meldt 10 varmegrader i kveld :eek:

Oi! Ja, det burde det da ja. Ikke mye sol her nei. Men er vel meldt 10 varmegrader i kveld :eek:

Blir ikke noe mer fyring her ihvertfall :) nå er jeg stuptrøtt igjen, så tror jeg venter med twixen til i morgen. Må jo få tida til å gå før ul på kvelden, men nå har jeg det jeg trenger ihvertfall :)

Blir ikke noe mer fyring her ihvertfall :) nå er jeg stuptrøtt igjen, så tror jeg venter med twixen til i morgen. Må jo få tida til å gå før ul på kvelden, men nå har jeg det jeg trenger ihvertfall :)
Gleder meg til bilde :p

Jeg må jo få se de! Se om det er uoppnåelig for meg :p

Googla du ikke da? ;) hehe
Uoppnåelig er det nok ikke, men kan ta noen klinebilder underveis om jeg husker det :p

Hallo :) hva holder dere på med da?

Trøkker på telefonen :p hehe
Har vært i Sverige og handlet inn til litt twixlaging, og snek meg til en tur på GrenseBarn for å se hva de har der inne :D
Du da?

God dag damer!!:D

Håper alle har en fin dag. :thumleft:thumleft

Her har vi hatt lunsjbesøk i dag og vært noen timer i åpen barnehage. Nå skal jeg i gang med middagen og senere er vi klare for peppekakebyen:D Yayyy...:santa:santa

God dag damer!!:D

Håper alle har en fin dag. :thumleft:thumleft

Her har vi hatt lunsjbesøk i dag og vært noen timer i åpen barnehage. Nå skal jeg i gang med middagen og senere er vi klare for peppekakebyen:D Yayyy...:santa:santa

Høres ut som en koselig dag.
Her har jeg vært i Sverige og handlet inn til twix, så i morgen skal jeg lage de :)
Føler for svenske kjøttboller til middag i dag :D

Høres ut som en koselig dag.
Her har jeg vært i Sverige og handlet inn til twix, så i morgen skal jeg lage de :)
Føler for svenske kjøttboller til middag i dag :D

Ja, veldig koselig:) Gleder meg til peppekakebyen:D
Oh, det høres godt ut. Vanskelig å lage?:)

Mammas kjøttbullor;)

Back
Topp