Noen som har det? Hehe
Ikke keg ihvertfall. Men er sykemeldt nå, og går nok over på svangerskapspenger snart![]()
Trur nokon har det ja... Mulig dei ikkje direkte kan sitta på BV eller gjera andre ting, men at ein tar seg litt frihet
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Noen som har det? Hehe
Ikke keg ihvertfall. Men er sykemeldt nå, og går nok over på svangerskapspenger snart![]()
Jeg er også i permisjonHar ikke en sånn jobb jeg, men er i permisjon. Men skjønner greia![]()
Ser sånn ut, jaNoen som har det? Hehe
Ligger ikke du langt oppe?Uff ja.... Jeg prøver men...
Lykke tilSkal prøve topp 10 jeg![]()
Nope,, ikke denne mndDu ligger vel som vanlig høyt opp???
Håper på detEr vel det viktigste det. Men det klarer vi nok fint![]()
Løvstek-tallerken på meg og pizza på dem. Ble ikke mettHva blir det da?
Ikke sjans til å være her jeg heller når jeg jobber. Hmmm... Kanskje jeg må skifte jobb?Jeg er også i permisjonHar ikke sjangs til å sitte på tlf når jeg er tilbake på kontoret
![]()
Eh jo, takkLykke til
Trur nokon har det ja... Mulig dei ikkje direkte kan sitta på BV eller gjera andre ting, men at ein tar seg litt frihet![]()
Var på 10 igår men har visst rykka nedLigger ikke du langt oppe?
Løvstek-tallerken på meg og pizza på dem. Ble ikke mettog pizzaen var ikke god!
Trøtt.
Har spilt spill med poden, prøverå overtale han til å dra på juleverksted..
HeheJa. Usikker på om regntrekket passer nye vogna*unnskyldning*
Må det eg også tror jegIkke sjans til å være her jeg heller når jeg jobber. Hmmm... Kanskje jeg må skifte jobb?![]()
Hehe...blir ihvertfall koselig hos deg daEr noe kårni med fjernvarmen vår. Tent telys nå da21.9
Nei ville visst ikke det i dag.Vil han ikke på juleverksted? Det som er så gøy![]()
Haha...da får du begynne i statenJeg vil også ha en jobb der jeg kan sitte på BV hele dagen![]()
![]()