Skravletråd :)

Sirup er godt :p hehe

Aldri vært noe fan av marsipan, og det passer meg veldig bra siden jeg ikke tåler mandler ;)
Det må være litt kjekt da:) skulle gjerne vært allergisk mot sjokolade f. Eks. Og ikke likt det :p

Det må være litt kjekt da:) skulle gjerne vært allergisk mot sjokolade f. Eks. Og ikke likt det :p

Har den her :p hehe
Liker det, men ikke kjempebegeistret. Også kan jeg spise litt før jeg reagerer på den ;) hehe

Du har tatt min plass;)

Noen har 500 innlegg allerede, jeg har ikke 200 engang

Ser jeg har hoppet opp et par plasser siden sist jeg sjekket. Lå på 14 før siste oppdatering.

Men du er ikke så langt bak meg da, så vi får prøve å presse oss inn på topp 10 sammen ;)

Ser jeg har hoppet opp et par plasser siden sist jeg sjekket. Lå på 14 før siste oppdatering.

Men du er ikke så langt bak meg da, så vi får prøve å presse oss inn på topp 10 sammen ;)
Jeg lå på 11 da;)
Nja skal bare holde meg på topp 100 i desember jeg.

• Liker
Reactions: BMC
Mhm, det sa de ikke noe om til oss heller forøvrig, var hs søm sa det ett år etterpå;)
Var der 5 dager, han fikk pulsott pluss at han var umoden og dermed hadde vi trøbbel med amminga. Den fæle damen ville ha oss der lenger men jeg klarte å gråte meg hjem;)
Hehe...absolutt best å være hjemme, ja;)

Det tipper jeg du klarer også:D
Jeg også :p
Spennende på jobb idag da?
Skulle ut med vogn og greier jeg, men det blåser og regner :confused: tror jeg dropper det.

Hvor varmt er det inne hos folk?
Her er det kun 20 grader:eek: varmere oppe da. Men fjernvarmen vår vil ikke funke. Merkelig.

Back
Topp