LittleBiii
Forumet er livet
Fikk dere sove noe da?
Ja, det gjorde vi
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Fikk dere sove noe da?
Det må være litt kjekt daSirup er godthehe
Aldri vært noe fan av marsipan, og det passer meg veldig bra siden jeg ikke tåler mandler![]()
Lett å bli overivrigJa, det gjorde viBle litt sent ut på natta før vi fikk lagt oss da pga vi pakka ut og styrte litt og klarte ikke helt å gi oss
![]()
Det må være litt kjekt daskulle gjerne vært allergisk mot sjokolade f. Eks. Og ikke likt det
![]()
Noen skravler mye denne mnd altså, jeg ramler jo bare lenger og lenger ned.
Du har tatt min plassDet gjør jeg og merker jeg. Vi får skravle litt mer![]()
Du har tatt min plass
Noen har 500 innlegg allerede, jeg har ikke 200 engang
Jeg lå på 11 daSer jeg har hoppet opp et par plasser siden sist jeg sjekket. Lå på 14 før siste oppdatering.
Men du er ikke så langt bak meg da, så vi får prøve å presse oss inn på topp 10 sammen![]()
Uff ja.... Jeg prøver men...Noen skravler mye denne mnd altså, jeg ramler jo bare lenger og lenger ned.
Skal prøve topp 10 jegJeg lå på 11 da![]()
Nja skal bare holde meg på topp 100 i desember jeg.
Planen er å jobbe til kl 1930Hva er planen din i dag da?
Hehe...absolutt best å være hjemme, jaMhm, det sa de ikke noe om til oss heller forøvrig, var hs søm sa det ett år etterpå
Var der 5 dager, han fikk pulsott pluss at han var umoden og dermed hadde vi trøbbel med amminga. Den fæle damen ville ha oss der lenger men jeg klarte å gråte meg hjem![]()
Hvor jobber du?Planen er å jobbe til kl 1930
Så blir det vel sofa etterpå..
Du da??
Du ligger vel som vanlig høyt opp???Noen skravler mye denne mnd altså, jeg ramler jo bare lenger og lenger ned.
Det tipper jeg du klarer ogsåSkal prøve topp 10 jeg![]()
Jeg ogsåDet tipper jeg du klarer også![]()
22Hvor varmt er det inne hos folk?
Her er det kun 20 gradervarmere oppe da. Men fjernvarmen vår vil ikke funke. Merkelig.
Akkurat passe det ja