Skravletråd :)

Hun :)
Vet ikke helt hva det var. Jeg hadde ikke kjent særlig med liv hele dagen (forrige tirsdag), så ringte føden på kveldinga. Og de ba meg komme ned. Pulsen hennes var ok, men det var fortsatt ikke noe liv. Og det kunne se ut som at det var litt lite fostervann. Så legen så ingen grunn til å forlenge svangerskapet mitt. Fostervannet var misfarget også.
Så jeg fant ut hvor viktig det er å stole på magefølelsen sin.... Heldigvis gikk alt bra :)
Så bra at du dro ned og veldig bra at hun er helt perfekt. Føler på meg at jenta mi vil ut før KS også... Blir spennende dette...

Sover alle nå? :)

Så bra at du dro ned og veldig bra at hun er helt perfekt. Føler på meg at jenta mi vil ut før KS også... Blir spennende dette...
Oi såpass!
Hadde igrunn selv følelsen på at det ikke ble noen normal fødsel til normal tid denne gangen også :p

Haha:D hun er aldri våken! Har lagt oss da. Slapp nettopp puppen. Ligger med storesøster på ene sia å lillesøster på andre :) samboer på kontoret :p

Haha:D hun er aldri våken! Har lagt oss da. Slapp nettopp puppen. Ligger med storesøster på ene sia å lillesøster på andre :) samboer på kontoret :p
Høres koslig ut :)

Haha:D da hadde jeg klikka!
Han har alltid snorket, men de siste månedene har det tatt helt av. Prøvd både plaster, spray og neseklype, men ingenting som hjelper

Han har alltid snorket, men de siste månedene har det tatt helt av. Prøvd både plaster, spray og neseklype, men ingenting som hjelper
Operasjon neste da eller? Sover sikkert dårlig han også..

Operasjon neste da eller? Sover sikkert dårlig han også..
Ja, han er trøtt hele tiden selv hvor mye han sover. Skal til legen neste uke å ta det opp der. Jeg holder på å bli gal :P

Ja, han er trøtt hele tiden selv hvor mye han sover. Skal til legen neste uke å ta det opp der. Jeg holder på å bli gal :P
Får håpe legen kan hjelpe...
Nå må jeg sove litt, har klokka på ringing om 5 timer :eek:
Prøv å sov litt du også nå da :p natta!

Får håpe legen kan hjelpe...
Nå må jeg sove litt, har klokka på ringing om 5 timer :eek:
Prøv å sov litt du også nå da :p natta!
Skal se hva jeg får til :P Sov godt :)

Back
Topp