God kveldmannen har lagt seg, så her blir det netflix med gossipgirl og teppekos
![]()
God kveld
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
God kveldmannen har lagt seg, så her blir det netflix med gossipgirl og teppekos
![]()
KjempeGod kveldgodt med alene tid
![]()
Måtte gi han litt paracet, fikk litt feber stakkars, men da gikk det ikke lange tiden før han var litt pigg igjen. Men salig i blikketUff dahåper det går fort over!
Så bra at du dro ned og veldig bra at hun er helt perfekt. Føler på meg at jenta mi vil ut før KS også... Blir spennende dette...Hun
Vet ikke helt hva det var. Jeg hadde ikke kjent særlig med liv hele dagen (forrige tirsdag), så ringte føden på kveldinga. Og de ba meg komme ned. Pulsen hennes var ok, men det var fortsatt ikke noe liv. Og det kunne se ut som at det var litt lite fostervann. Så legen så ingen grunn til å forlenge svangerskapet mitt. Fostervannet var misfarget også.
Så jeg fant ut hvor viktig det er å stole på magefølelsen sin.... Heldigvis gikk alt bra![]()
Ikke jeg. Skulle men....Sover alle nå?![]()
Oi såpass!Så bra at du dro ned og veldig bra at hun er helt perfekt. Føler på meg at jenta mi vil ut før KS også... Blir spennende dette...
Baby våken?Ikke jeg. Skulle men....
HahaBaby våken?![]()
Høres koslig utHahahun er aldri våken! Har lagt oss da. Slapp nettopp puppen. Ligger med storesøster på ene sia å lillesøster på andre
samboer på kontoret
![]()
Jada.Høres koslig ut![]()
La meg sammen med mannen, men han snorket så forferdelig at jeg sto opp igjenJada.
Hvorfor er du våken?
HahaLa meg sammen med mannen, men han snorket så forferdelig at jeg sto opp igjen![]()
Han har alltid snorket, men de siste månedene har det tatt helt av. Prøvd både plaster, spray og neseklype, men ingenting som hjelperHahada hadde jeg klikka!
Operasjon neste da eller? Sover sikkert dårlig han også..Han har alltid snorket, men de siste månedene har det tatt helt av. Prøvd både plaster, spray og neseklype, men ingenting som hjelper
Ja, han er trøtt hele tiden selv hvor mye han sover. Skal til legen neste uke å ta det opp der. Jeg holder på å bli galOperasjon neste da eller? Sover sikkert dårlig han også..
Får håpe legen kan hjelpe...Ja, han er trøtt hele tiden selv hvor mye han sover. Skal til legen neste uke å ta det opp der. Jeg holder på å bli gal![]()
Skal se hva jeg får tilFår håpe legen kan hjelpe...
Nå må jeg sove litt, har klokka på ringing om 5 timer
Prøv å sov litt du også nå danatta!
Godt å høre at formen er litt bedreFormen er grei. Bare litt sprengt i magen, trøtt og småkvalm nå. Bedre enn før jeg ble gravid da
Mannen switcha vekk fra fotballen da![]()