Jøss, så rartNope, kom til termin ,hvertfall i følge ultermin..I orhold til fargen på kroppen mente de han kom 3 uker før visstnok.
,
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jøss, så rartNope, kom til termin ,hvertfall i følge ultermin..I orhold til fargen på kroppen mente de han kom 3 uker før visstnok.
,
HahaDerfor hun ligner Kårebeina er rynket og panna
![]()
Kun sofa som duger på kveldstidSofa er digg![]()
Ååh...så koseligTidlig ul, så jeg håper jeg får se et lite hjerte♡
Bra smertestillende funket litt daMåtte gi han litt paracet, fikk litt feber stakkars, men da gikk det ikke lange tiden før han var litt pigg igjen. Men salig i blikket![]()
Jeg måtte selvfølgelig å sjekke oppskrift på twix, hahaog da måtte jeg jo sjekke snickers også. Og masse annet
![]()
Godt å høre at formen er litt bedrelønner seg å være gravid tydeligvis
![]()
Takk for det søte duTakk det samme![]()
Åja! Skal lage mint-greier og kjøpa-marsipanEr masse snadder man kan lage![]()
Åja! Skal lage mint-greier og kjøpa-marsipankunne tenkt meg å lagd kola-kaker. Har plan om det hvert år!
Det er sånne små-seige kaker. De må være seige! Masse smør og sirup (tror jegBlir vel noe mint greier her og
Mannen har lagd marsipan de siste to åra, så mulig det blir noe i år og. Spiser ikke marsipan selv.
Svigerinna mi nevnte Troika, men det er visst mandelolje i den, og det er så slitsomt å holde på med hansker, så tror jeg holder meg til ting jeg tåler å ta i
Hva er kola-kaker?
Nei absolutt ikkeIkke noe kjekt
Det er sånne små-seige kaker. De må være seige! Masse smør og sirup (tror jeg)
Jeg eeeelsker marsipan! Dessverre
Hmh... Troika? Googlegoogle![]()
Akkurat passeDa var han ikke stor til å komme til termin!
Mhm, det sa de ikke noe om til oss heller forøvrig, var hs søm sa det ett år etterpåJøss, så rartmåtte dere bli lenge på sykehus eller kom dere fort hjem?