Skravletråd :)

Åja! Skal lage mint-greier og kjøpa-marsipan :p kunne tenkt meg å lagd kola-kaker. Har plan om det hvert år!

Blir vel noe mint greier her og :)
Mannen har lagd marsipan de siste to åra, så mulig det blir noe i år og. Spiser ikke marsipan selv.

Svigerinna mi nevnte Troika, men det er visst mandelolje i den, og det er så slitsomt å holde på med hansker, så tror jeg holder meg til ting jeg tåler å ta i :p

Hva er kola-kaker?

Blir vel noe mint greier her og :)
Mannen har lagd marsipan de siste to åra, så mulig det blir noe i år og. Spiser ikke marsipan selv.

Svigerinna mi nevnte Troika, men det er visst mandelolje i den, og det er så slitsomt å holde på med hansker, så tror jeg holder meg til ting jeg tåler å ta i :p

Hva er kola-kaker?
Det er sånne små-seige kaker. De må være seige! Masse smør og sirup (tror jeg:rolleyes:)
Jeg eeeelsker marsipan! Dessverre:p
Hmh... Troika? Googlegoogle ;)

Det er sånne små-seige kaker. De må være seige! Masse smør og sirup (tror jeg:rolleyes:)
Jeg eeeelsker marsipan! Dessverre:p
Hmh... Troika? Googlegoogle ;)

Sirup er godt :p hehe

Aldri vært noe fan av marsipan, og det passer meg veldig bra siden jeg ikke tåler mandler ;)

Jøss, så rart:) måtte dere bli lenge på sykehus eller kom dere fort hjem?
Mhm, det sa de ikke noe om til oss heller forøvrig, var hs søm sa det ett år etterpå;)
Var der 5 dager, han fikk pulsott pluss at han var umoden og dermed hadde vi trøbbel med amminga. Den fæle damen ville ha oss der lenger men jeg klarte å gråte meg hjem;)

Back
Topp