2585 gram og 44 cmHvor stor var han?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
2585 gram og 44 cmHvor stor var han?
Har det skjedd noe spesielt???Fy flate så glad jeg er for at alle dager ikke er so den i dag..
Sofa og sjokoladeGod kveld damer
Skjer det noe spennende hos dere i kveld da?
Jeg er her, jegHvor er alle sammen?
Så braJeg er her, jeg![]()
God kveldHer er det bare avslapning. Der da?
Synes her er så mye stillere enn vanlig jegLett å sjå at ny mnd har starta. Var Ikkje mange gongar i november eg gikk inn her og måtte bla fleire sider fram for å komme "live"![]()
Hallojeg har så si sovet i hele dag... Er litt våken nå, før det blir natt igjen
så ingenting spennede skjer her! Enn til dere?
Vofsene her har like lite lyst ut som jeg har. Regner og kaldtHar gått en tur med vofsen
Nå blir det avslapning resten av kvelden![]()
Sofa og sjokoladespennende nok for meg!
Du da?
Jaaa... men tidlig desemberDet er desember![]()
Vofsene her har like lite lyst ut som jeg har. Regner og kaldt![]()
Kanskje i forhold til oktober. Men i forhold til november syns eg det har tatt seg oppSynes her er så mye stillere enn vanlig jeg![]()
Bra han roet seg etter turen daKaldt her og, mem ikke regn heldigvis. Vofsen var veldig gira, og bare klaga så jeg måtte få ham ut en turhan er litt roligere nå :
![]()
MuligKanskje i forhold til oktober. Men i forhold til november syns eg det har tatt seg opp![]()
Det blir det nok heilt sikkertMuligBlir vel ganske stille utover måneden tenker jeg
![]()
Bra han roet seg etter turen daBare sofa resten av kvelden?
Noe bra serie for tiden da?Blir nok sofa og noe serietitting vil jeg tro ja![]()