For noen lønner det segJaa, veldig! Første gang jeg har klart å holde meg på topp 30 og i tillegg ha over 1200 innlegg, så det var kjempegøy å se at all skravlinga lønte seg![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
For noen lønner det segJaa, veldig! Første gang jeg har klart å holde meg på topp 30 og i tillegg ha over 1200 innlegg, så det var kjempegøy å se at all skravlinga lønte seg![]()
Kjenner følelsen, det er sååå stasIdag overtok vi nøkkelen til huset vårtVi har kjørt opp et stooort lass med ting og skal faktisk tilbringe første natta i huset allerede idag
Blir så godt å få ting på plass sånn at vi etterhvert bare kan kose oss med å pynte til jul, slappe av og nyte desember måneden i nytt hus
![]()
<3
VeldigHihi, okLita og skjønn<3
Trodde det var planlagt til jul jegJa, dette var ikke planen
Sent from my iPhone using BV Forum
Veldighun er så rar, hihi
ligner på Kåre Willoch, haha
![]()
Trodde det var planlagt til jul jeg![]()
Tror jeg skal finne senga relativt tidlig i dag. God natt![]()
AltPlanlagt streptokokker til jul?hihi. Eller bare planlagt jul?
![]()
Sent from my iPhone using BV Forum
AltUff, syns synd på deg..
Ja, det er det <3Koselig å pakke inn gaver![]()
Åååh så koseligIdag overtok vi nøkkelen til huset vårtVi har kjørt opp et stooort lass med ting og skal faktisk tilbringe første natta i huset allerede idag
Blir så godt å få ting på plass sånn at vi etterhvert bare kan kose oss med å pynte til jul, slappe av og nyte desember måneden i nytt hus
![]()
<3
Yeeii, gratulerer med nytt husIdag overtok vi nøkkelen til huset vårtVi har kjørt opp et stooort lass med ting og skal faktisk tilbringe første natta i huset allerede idag
![]()
<3
Ja, kan bli sprø av dem noen gangerÅåååå.... Disse svigermødrene![]()
HahaVeldighun er så rar, hihi
ligner på Kåre Willoch, haha
![]()
Gøy med nytt husIdag overtok vi nøkkelen til huset vårtVi har kjørt opp et stooort lass med ting og skal faktisk tilbringe første natta i huset allerede idag
![]()
<3
Hvor stor er hun?Nei, det går igrunn fint. Kan kanskje bruke det ut året![]()
Min druknet i 50 husker jegOh Yes! Vanlig 50 er håpløst. Har noe smått 50 og de er ok liksom.![]()