Det blir nok ikke noe problem. Har sovet så dårlig de siste nettene. Så jeg kan fort finne på å sove helt til i morgen tidlig daKlarer du å sove helt til i morgen da?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det blir nok ikke noe problem. Har sovet så dårlig de siste nettene. Så jeg kan fort finne på å sove helt til i morgen tidlig daKlarer du å sove helt til i morgen da?
Jeg har ikke med meg telefon og pc på soverommet, så satser på at jeg sovner rasktjeg også skal legge meg rundt den tiden, men klarer ikke å sovne med en gang daså ligger no å ser på bv
![]()
Heldig duDet blir nok ikke noe problem. Har sovet så dårlig de siste nettene. Så jeg kan fort finne på å sove helt til i morgen tidlig da![]()
Jeg har ikke med meg telefon og pc på soverommet, så satser på at jeg sovner raskt![]()
Får du ikke sove om du legger deg tidlig?Heldig du
Jepp, det klarer jeg fintKlarer du å legge det igjen?? kan aldri gå ifra mobilen jeg, pluss at jeg bruker den som alarm![]()
Hvertall ikke til neste dagFår du ikke sove om du legger deg tidlig?
Hvor mange timer sover du som oftest om natta da?Hvertall ikke til neste dag
Må nesten det hvis det skal bli noe søvnFlink du er![]()
god kvelden grei dag! enn der?
Hei hei
Endelig er desember her
Hatt en veldig bra start på uke her i alle fall
Enn du?
Såå bra da
Samme herKost oss!
Må nesten det hvis det skal bli noe søvn![]()
Har Flaxkalender og pakkekalender i helgeneJa, det er herlig. Elsker desemberHar du kalender?
![]()
Gratiss med posen forresten![]()
Ja, det er ikke så dumt altsåKanskje det man skulle ha begynt med ja![]()
Maks 5Hvor mange timer sover du som oftest om natta da?
Det er brahåper formen min er litt bedre i morgen
![]()
Har Flaxkalender og pakkekalender i helgene
Enn du da?
Takk for det, en utrolig flott premie altså![]()