Ja, feber på heile gjengen pluss minsten har halsbetennelse. Så gjør nok litt vondt å spise. Men heldigvis drikker de mye
Sent from my iPhone using BV Forum
Hva med grøt eller supper? det er no bra de driker mye da
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja, feber på heile gjengen pluss minsten har halsbetennelse. Så gjør nok litt vondt å spise. Men heldigvis drikker de mye
Håper svigermor har ordnet middag til vi kommer hjem![]()
Jeg har vaskedame vettuså sparer masse tid der
![]()
Hva med grøt eller supper? det er no bra de driker mye da![]()
Har prøvd, men de e ikkje så glad i det. Men pizza elsker de. (Som oftest) men ikke i dag.
Ikke bra, får håpe det kommer seg snartsmoothie ?
Smoothie, saft og juice går alltid ned![]()
og for ikke å snakke om is
hehe.
Det er jo bedre enn ingenting![]()
Jada.e ikkje så bekymra
hadde bare komt i litt bedre humør med litt mat innabors
Vurderer vaskedame her også faktisk. Betaler du mye?Jeg har vaskedame vettuså sparer masse tid der
![]()
Er sant det føles jo som en evighet men har mange små mål. Først 30 uker som bare er 8dager tilTida går fort til februarbare virker ikke sånn den siste tida
![]()
1.gangen han hat kalender? Det er så koselig![]()
Jeg elsker jula, poden har blitt som meg![]()
Får håpe den kommer til julJeg å .. Håper vi får noe snø snart, da vett jeg om en liten gutt som hadde blitt kjempe glad hjemme hos meg![]()
Kjøttpudding herMiddag i dag da?her vurdere jeg taco
så skal vi bake i dag om formen holder seg
![]()
Sånn er det her ogsåJaa, samme herHar alltid elsket jula, og elsker den bare enda mer etter at jeg selv fikk barn! <3
Så koseligBegynt å pakke inn julegaver nå , sitter på gulvet sammen med lillegull, og han leker i babygymmen![]()