Er faktisk ikke så ofte å sjekker den topp 100 hihiJoda, men ikke bestandig? Ikke om du blar tilbake![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Er faktisk ikke så ofte å sjekker den topp 100 hihiJoda, men ikke bestandig? Ikke om du blar tilbake![]()
Ja det var det jeg tenkteDet gjorde jeg også når minsta ble fødtBle liksom litt dumt å sende takkekort og julekort på samme tiden
Er så gøy å lage å sende
![]()
Er faktisk ikke så ofte å sjekker den topp 100 hihimen kan nok tenke meg at det er mange aktive skravlere her
![]()
Det er santDet er detspørs hva man legger merke til
![]()
Begynt å pakke inn julegaver nå , sitter på gulvet sammen med lillegull, og han leker i babygymmen![]()
HeldigJeg er heldigvis ferdig med å pakke inn det jeg har kjøptdeilig å bare slappe av
![]()
Heldigher må enda tråder festes på hjemmelagde gaver
![]()
Tida går fort til februarÅååher en deilig følelse.. gleder meg til det er min tur i februar
får dulle litt med niesa mi på 5 månder imens bare dumt ho bor så langt unna :/
![]()
Middag i dag da?her vurdere jeg taco
så skal vi bake i dag om formen holder seg
![]()
Neida, går sååå fint!Det hadde blitt for mye stress![]()
Usikker på middag, men prøver på en grandis te lunsj i håp om å få i ungene noe. De har ikke spist på flere dager no.![]()
Sent from my iPhone using BV Forum
Haha...så søte dere erDet ligger i hennes natur det![]()
Neida, går sååå fint!![]()
Sokker, luer, små oldemorsduker, hals, panneband, gryteunderlag og genserHva har du laget?
Huff, har de vært syke?
Håper svigermor har ordnet middag til vi kommer hjemMiddag i dag da?her vurdere jeg taco
så skal vi bake i dag om formen holder seg
![]()
Jeg har vaskedame vettuDu skravler mye, liker klesvask, å stresser ikke! Skulle ønske jeg var 50% av det der![]()
Jeg har vaskedame vettuså sparer masse tid der
![]()
Sokker, luer, små oldemorsduker, hals, panneband, gryteunderlag og genserskal også lage lys med bilde av lillegutt på å gi i gave
![]()