Skravletråd :)

Shitt shitt! Fikk de fineste julekortbildene i dag av fotografen og har såååå lyst å vise de frem her også! Men legger ikke ut bilder av barna her eller på nett. Så da blir det bare for å si. Jeg er RÅFORNØYD!!! :D

Shitt shitt! Fikk de fineste julekortbildene i dag av fotografen og har såååå lyst å vise de frem her også! Men legger ikke ut bilder av barna her eller på nett. Så da blir det bare for å si. Jeg er RÅFORNØYD!!! :D
Åååh så bra!! :D gleder meg til å lage takkekortene, blir det i stedet for julekort i år :D

Åååh så bra!! :D gleder meg til å lage takkekortene, blir det i stedet for julekort i år :D
Det gjorde jeg også når minsta ble født :D Ble liksom litt dumt å sende takkekort og julekort på samme tiden :p Er så gøy å lage å sende :D

Hurra for a87 som vant :D

Sent from my iPhone using BV Forum

Åh, ja da skal du ikke tenke på det, haha :D da går det HELT fint med kaker fra butikken evt hinte litt til kakebakst fra andre :D
Storesøster hadde med seg pepperkaker fra farmor igår. Så har litt julebakst i hus :p

Så deilig tenk nå er desember her ! Elsker denne månden og det skjer mye spennende... mye tid med familien, mange kose stunder <3 God mat... ferie om 3 uker.... termin om 81 dager, en venninde skal ha baby denne månden, juleaften, nyttår, kvalitets tid med familie.. se lykken i øynene på sønnen min når han får åpne en pakke hver dag og setter stor pris på det, han gleder seg også så til nissen skal komme :p ååh blir spennende, nå som han er 3år synst han det er veldig spenende og gøy og gleder seg !! Elsker å se det !! mye å se frem til.. hva ser dere frem til da ?? :D
Ser frem til å ha jul i ny huset vårt og at vi har en nyfødt baby i hus med en superstolt storesøster. Bare slappe av og nyte tida :)

Så bra du ble fornøyd! :)

Åååh så gøy :D jeg å har lyst å ta julebilder av guttungen.. får se om jeg klarer å være litt kreativ hjemme og ta noen bilder selv :P

Så gøy med bra bilder:D

Fikk 10 000 kr av svigerfar i gave til oss alle. Så jeg og mannen har bestemt at 2000 kr til oss. Begge unga får 2000 kr på sparekontoen hver. Og felles får de ett nettbrett. Har ett felles. Men de blir ikke særlig enige om det gitt de dagene de får dille med det :p Minsta får utenom en vårdress og eldste skal få speiderkniv og nye sko tenker jeg :)
Oj generøs svigerfar du har :D

Back
Topp