Skravletråd :)

Sant det ja :) er glad hver gang jeg våkner og er kvalm :p men det tar på å kaste opp hele tiden da! Å i hvertfall å holde det skjult :p
Uff... Håper det blir bedre etterhvert:)

Den skulle egentlig ha vært inn! Men er kvalm,oppkast å sliten! Så da blir det lite som blir gjort hjemme :(

Off :( god bedring. Håper det kommer seg snart da, så du får jula på plass hvertfall :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Hvordan går det med magen da? Ferdig til jul?
Her gjenstår ALT! Heldigvis er det noen uker igjen. Satser på å bli ferdig :)
Ta deg en titt i dagboka på januar, så får du se hvordan det ser ut her. Det ser ut som ekstrem oppussing USA og julestemningen er ikke helt på plass. Ingen god kombo på en byggeplass.... Håper virkelig vi blir ferdig. Nå er det bare 3 uker til KS, men jeg bannet på at hun viser sin ankomst gør det:rolleyes:

Fikk 10 000 kr av svigerfar i gave til oss alle. Så jeg og mannen har bestemt at 2000 kr til oss. Begge unga får 2000 kr på sparekontoen hver. Og felles får de ett nettbrett. Har ett felles. Men de blir ikke særlig enige om det gitt de dagene de får dille med det :p Minsta får utenom en vårdress og eldste skal få speiderkniv og nye sko tenker jeg :)
Så snill svigerfar du har:D

Hehe...ja, da blir det liv og røre i hele dag:p
Er de også i bedre form??

Eldste er bedre. Yngste e bare i plagehumør i dag :p så det passer egentlig ikkje så bra på en dag som denne :p så hvis ikke feberen kommer ruslende igjen ila kvelden. Så skal de i bhg i måren hvertfall :p

Sååå gøy å se gleden i øynene på lillegutt når han fikk åpne første kalendergave idag :D Elsker jula og desember måneden :D

To stk som gleder seg her også. Her skal de få åpne når jul på månetoppen begynner. :)

Back
Topp