Skravletråd :)

Kan ikkje akkuratt skryte av noe bra plassering denne mnd nei. Haha. :p ImageUploadedByBV Forum1417335003.546628.jpg

Sent from my iPhone using BV Forum

Ja, ikke sant.. Nå bor vi faktisk ganske nærme lageret, så jeg henter det bare selv :P Men er kanskje like farlig det, for da er det jo bare en liten svipptur for å hente de, så da blir jeg jo ekstra frista til å inn å kjøpe ting der :P

Åjjj. Ja, det e jo enda skumlere :p hihi. Då hadde eg sikkert vært innpå daglig :p

Så snill sambo:D her er gubben vekkreist, så eg hadde ikkje noko valg. Men ho var snill og sov til 8 då:p

Jaa, veldig! Er som regel meg som står opp med han, men idag tok sambo faktisk selv initiativ til å stå opp med lillegutt :D

Så herlig at hun sover så lenge! Her er alltid lillegutt oppe rundt kl 06 :P

Åjjj. Ja, det e jo enda skumlere :p hihi. Då hadde eg sikkert vært innpå daglig :p

Haha, jaa.. hadde en periode der jeg handlet veldig mye :P Sambo syns det var unødvendig mye, helt til han så hvor mye jeg hadde fått handlet til han.. da var det litt greit allikevel :P Lenge siden jeg har handlet der nå da faktisk :)

Haha, jaa.. hadde en periode der jeg handlet veldig mye :P Sambo syns det var unødvendig mye, helt til han så hvor mye jeg hadde fått handlet til han.. da var det litt greit allikevel :P Lenge siden jeg har handlet der nå da faktisk :)

Begynner å bli en liten stund siden her også no. Tørr ikke gå inn å se :p

Ja, ikke sant.. Nå bor vi faktisk ganske nærme lageret, så jeg henter det bare selv :P Men er kanskje like farlig det, for da er det jo bare en liten svipptur for å hente de, så da blir jeg jo ekstra frista til å inn å kjøpe ting der :P
Oj, det kan vere farlig ja:p sparar jo all frakta då:p

Jaa, veldig! Er som regel meg som står opp med han, men idag tok sambo faktisk selv initiativ til å stå opp med lillegutt :D

Så herlig at hun sover så lenge! Her er alltid lillegutt oppe rundt kl 06 :P
Er våken her og kl 6. Men litt pupp då, så får me ofte litt bonussøvn:D

Haha, dei mannfolka altså:p

Idag var sambo så snill å stå opp med lillegutt :) Deilig å sove litt lenger idag og ikke minst få slække litt i senga før jeg må stå opp :D
Samme her :D ble vekt 9:30 til ferdig dekt frokost :)

Back
Topp