Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Veldig fort gjortspesielt før jul
![]()
Ja, ikke sant.. Nå bor vi faktisk ganske nærme lageret, så jeg henter det bare selvMen er kanskje like farlig det, for da er det jo bare en liten svipptur for å hente de, så da blir jeg jo ekstra frista til å inn å kjøpe ting der
![]()
Så snill samboher er gubben vekkreist, så eg hadde ikkje noko valg. Men ho var snill og sov til 8 då
![]()
Åjjj. Ja, det e jo enda skumlerehihi. Då hadde eg sikkert vært innpå daglig
Sent from my iPhone using BV Forum
Haha, jaa.. hadde en periode der jeg handlet veldig myeSambo syns det var unødvendig mye, helt til han så hvor mye jeg hadde fått handlet til han.. da var det litt greit allikevel
Lenge siden jeg har handlet der nå da faktisk
![]()
Ser denJa, det første eg byr på e som regel noe bra, men tenkte på det eg bare byr på for at eg har vunne fra før. Hehe
Oj, det kan vere farlig jaJa, ikke sant.. Nå bor vi faktisk ganske nærme lageret, så jeg henter det bare selvMen er kanskje like farlig det, for da er det jo bare en liten svipptur for å hente de, så da blir jeg jo ekstra frista til å inn å kjøpe ting der
![]()
Du er i alle fall på topp100 listaKan ikkje akkuratt skryte av noe bra plassering denne mnd nei. Haha.Vis vedlegget 90871
Du er i alle fall på topp100 lista![]()
Er våken her og kl 6. Men litt pupp då, så får me ofte litt bonussøvnJaa, veldig! Er som regel meg som står opp med han, men idag tok sambo faktisk selv initiativ til å stå opp med lillegutt
Så herlig at hun sover så lenge! Her er alltid lillegutt oppe rundt kl 06![]()
Haha, dei mannfolka altsåHaha, jaa.. hadde en periode der jeg handlet veldig myeSambo syns det var unødvendig mye, helt til han så hvor mye jeg hadde fått handlet til han.. da var det litt greit allikevel
Lenge siden jeg har handlet der nå da faktisk
![]()
Kanskje best å halde seg unna med mindre du skal ha litt tingBegynner å bli en liten stund siden her også no. Tørr ikke gå inn å se
Du får skravle litt ekstra i dag så du held deg inne til midnattHaha. Så vidt da e
Du får skravle litt ekstra i dag så du held deg inne til midnatt![]()
Skal sikkert ikkje så veldig mykje til;-)Jepp. Tror eg må detspørs kor mye tid det blir. Men får prøve å ha det i tankene
![]()
Skal sikkert ikkje så veldig mykje til;-)
Samme herIdag var sambo så snill å stå opp med lilleguttDeilig å sove litt lenger idag og ikke minst få slække litt i senga før jeg må stå opp
![]()