Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hm, men det er verdt å sjå det likevel?Tja, synes det var bedre før:/
NeiNei er ikkje så mange som skal bruke siste døgnet på å klatre på listene, ser det ut til![]()
Trur nok du kan gjere det utan noko problemNeiså jeg tar kveld og føler meg rimelig sikker på å holde meg innenfor topp 30 haha
![]()
Takk det sammeTrur nok du kan gjere det utan noko problem
Ha ei god natt![]()
Ja i meg. Skiveutglidning i ryggen gjør at jeg ikke får sove.Er det liv i nokon her?![]()
Auau, ikkje noko særlig det. Men du får sove litt, håpar eg?Ja i meg. Skiveutglidning i ryggen gjør at jeg ikke får sove.
Jada, sov litt heldigvisAuau, ikkje noko særlig det. Men du får sove litt, håpar eg?
Ble Lilyhammer på nett her![]()
E lett for å bli hekta der :/
Sent from my iPhone using BV Forum
Signerer denne"Skal bare inn å se litt" og plutselig har man bydd på en hel haug der inne
![]()
Veldig fort gjortSignerer denne"Skal bare inn å se litt" og plutselig har man bydd på en hel haug der inne
![]()
Haha kjenner til denHehe. Ja, og har man først vunnet noen kan en like godt fortsettefor frakta blir jo ikke så mye dyrere uansett. Hihi
![]()
Så snill samboIdag var sambo så snill å stå opp med lilleguttDeilig å sove litt lenger idag og ikke minst få slække litt i senga før jeg må stå opp
![]()
Haha kjenner til denføler liksom ein må kjøpe eit par ting til for å "jevne ut" frakta
![]()
Det har eg ogHaha. Ja, det e jo det de tjener påhehe. Har kjøpt mye drit på netthandelen
![]()
Det har eg ogmen har fått litt fint og då
så ikkje berre vekkasta pengar
![]()
Hehe. Ja, og har man først vunnet noen kan en like godt fortsettefor frakta blir jo ikke så mye dyrere uansett. Hihi