Skravletråd :)

Nei er ikkje så mange som skal bruke siste døgnet på å klatre på listene, ser det ut til:D
Nei :p så jeg tar kveld og føler meg rimelig sikker på å holde meg innenfor topp 30 haha :p

Idag var sambo så snill å stå opp med lillegutt :) Deilig å sove litt lenger idag og ikke minst få slække litt i senga før jeg må stå opp :D

Signerer denne :P "Skal bare inn å se litt" og plutselig har man bydd på en hel haug der inne :P

Hehe. Ja, og har man først vunnet noen kan en like godt fortsette :p for frakta blir jo ikke så mye dyrere uansett. Hihi :D

Sent from my iPhone using BV Forum

Hehe. Ja, og har man først vunnet noen kan en like godt fortsette :p for frakta blir jo ikke så mye dyrere uansett. Hihi :D

Haha kjenner til den:D føler liksom ein må kjøpe eit par ting til for å "jevne ut" frakta:D

Idag var sambo så snill å stå opp med lillegutt :) Deilig å sove litt lenger idag og ikke minst få slække litt i senga før jeg må stå opp :D
Så snill sambo:D her er gubben vekkreist, så eg hadde ikkje noko valg. Men ho var snill og sov til 8 då:p

Haha kjenner til den:D føler liksom ein må kjøpe eit par ting til for å "jevne ut" frakta:D

Haha. Ja, det e jo det de tjener på :) hehe. Har kjøpt mye drit på netthandelen :p

Det har eg og:p men har fått litt fint og då:D så ikkje berre vekkasta pengar:-)

Ja, det første eg byr på e som regel noe bra, men tenkte på det eg bare byr på for at eg har vunne fra før. Hehe

Ja, ikke sant.. Nå bor vi faktisk ganske nærme lageret, så jeg henter det bare selv :P Men er kanskje like farlig det, for da er det jo bare en liten svipptur for å hente de, så da blir jeg jo ekstra frista til å inn å kjøpe ting der :P

Back
Topp