Var veldig greitÅhhhja. da var det ikke rart. Godt det blir baking ihvertfall da![]()
Sent from my iPhone using BV Forum
Slapp å ta turen ned i kjelleren i kveld, det fristet liksom ikke
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Var veldig greitÅhhhja. da var det ikke rart. Godt det blir baking ihvertfall da![]()
Var veldig greit
Slapp å ta turen ned i kjelleren i kveld, det fristet liksom ikke![]()
Bare boder nede i kjelleren. Bor i leilighetE det en uinredet kjeller eller?
Bare boder nede i kjelleren. Bor i leilighet![]()
Jepp. Hadde allerede hentet opp julestjerna og adventsstakene tidligere i dagÅhhja, sånn ja. Da skjønner eg hvertfall at det ikkje frister.![]()
God bedring til de syke barna.Hei heien hektisk dag med syke unger her. Men no sitter eg i ro og fred å pakker inn noen julepakker
Har du hatt en fin dag da?
Nei det blir jo i grunn mindre og mindre interessantEr sikkert ikke noe, som vanlig![]()
Hihi. Du får jo tid til litt forum dåBlir litt smålig gal av det jegskal bare se drit på tv jo
![]()
God bedring til sjuke barn! Her burde eg også begynne på innpakning, men rota meg borti nettauksjon i stadenHei heien hektisk dag med syke unger her. Men no sitter eg i ro og fred å pakker inn noen julepakker
![]()
Har du hatt en fin dag da?
Ja, men er jo omtrent ingen andre her inne hahaHihi. Du får jo tid til litt forum då![]()
Hurra for at dei dukka oppJeg fant de ikke, for de var ikke herVar hjemme hos mamma, så nå blir det baking i morgen
![]()
Nei er ikkje så mange som skal bruke siste døgnet på å klatre på listene, ser det ut tilJa, men er jo omtrent ingen andre her inne haha![]()
God bedring til sjuke barn! Her burde eg også begynne på innpakning, men rota meg borti nettauksjon i staden![]()
Netthandelen.no er eg påNett auksjon e gøykor e det?
Ja, det var veldig braHurra for at dei dukka oppmor mi seier alltid at det som ikkje er brent eller stjelt, dukkar opp
![]()
Ble Lilyhammer på nett herNei det blir jo i grunn mindre og mindre interessant![]()
Netthandelen.no er eg på![]()
Å, det har eg ikkje sett siste sesongen av. er det fortsatt bra?Ble Lilyhammer på nett her![]()
Haha, I knowE lett for å bli hekta der :/
Tja, synes det var bedre før:/Å, det har eg ikkje sett siste sesongen av. er det fortsatt bra?