Ikke kvoten min her inne altsåHaha såpassda er det kanskje håp for noen av oss andre da
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ikke kvoten min her inne altsåHaha såpassda er det kanskje håp for noen av oss andre da
![]()
Var dekksider dem ikke hadde... Til vaskerommet.... Fikk kjøpt meg høyskap, men de manglet døra også... Aaaah!Er det sant ??? Argh så frustrerende. Hva skulle du ha?
Haha, jeg vinner aldri noe noen plass, så har ikke håp her inne hellerIkke kvoten min her inne altsåmen på utsida
![]()
Det er alltid håpDa er det håp altså![]()
Så spennendeIdag gikk vi til fotograf for julekortbilder. To søte små i gammelrosa kjole på 4 åringen og svart kjole på soontobe 9 åringen. Bikkja fikk være seg selv uten dillGleder meg til å få mail om hvordan de ble ja !
![]()
Oi, så braBeybladeSparte over 2000 kr
![]()
Det hadde vært veldig hyggeligJa, det er mye som skjer på denne tida
Derfor er det veldig greit. Håper å vinne denne mnd da![]()
Tydeligvis ikke for hun la seg tidligKlarte du underholde hun?![]()
Åå? Hva har du vunnet?Ikke kvoten min her inne altsåmen på utsida
![]()
Håper du får en fin fredag du ogsåØnsker alle en herlig fredag![]()
Populært det skjønner jeg. Jeg kjøpte opp de siste i nettbutikken, betalte 30 kr pr stk.Oi, så bra
Står på ønskeliste her også!
Arti uansettHaha, jeg vinner aldri noe noen plass, så har ikke håp her inne heller![]()
HahaÅå? Hva har du vunnet?![]()
Ja, stopper ikke skravle av den grunnArti uansett![]()
Takk for detHåper du får en fin fredag du også
Haha...sparte du ikke noen til meg?!Populært det skjønner jeg. Jeg kjøpte opp de siste i nettbutikken, betalte 30 kr pr stk.
Oi, heldiggris!!Haha
Vunnet ett gavekort på 1000kr og ei skinnveske til nesten 2000kr. Wow! Men det var i fjor, så det teller ikkedet er vel det eneste.
Haha neiHaha...sparte du ikke noen til meg?!![]()