Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lykke tilVel. Da satt jeg her å venta på røntgenKom meg tidlig ut. Så håper virkelig det betyr tidlig hjem også
![]()
TakkLykke til
Det var braIngen blodpropp heller![]()
Godt å høreIngen blodpropp heller![]()
Så bra. Ja, det er alltid koselig med besøk. Fikk ryddet og vasket litt ekstra ogsåFant det jeg var ute etter
Koselig med middagsbesøk da
Gratulerer så myeSåååeeee.... Jeg fikk baby idag![]()
Det var bra
Ja absoluttGodt å høre![]()
Okei, skjønner den:/Joda, syke barn heltisk på jobb. Alt som normaltblir dårlig med tid til skravling med dere merker eg.
Sent from my iPhone using BV Forum
Nei, ble satt igang. Jeg dro på føden igårkveld pga lite liv i magen hele dagen. Legen mente det ikke var noe å vente med, tok masse tester først og hun dytta og dulta på magen men fikk ikke respons.Gratulerer så mye![]()
Startet av seg selv eller?
AwwSåååeeee.... Jeg fikk baby idag![]()
Okei, godt at du tok turen til føden. Ble novemberbarn på deg daNei, ble satt igang. Jeg dro på føden igårkveld pga lite liv i magen hele dagen. Legen mente det ikke var noe å vente med, tok masse tester først og hun dytta og dulta på magen men fikk ikke respons.
Så imorges kom lille snuppa på 2235 gr ❤
Lita jente ❤Awwgratulerer ! Hva fikk du ?
Greit å greit... Joda, mye bedre enn 1.mann. Skulle liksom få epidural, men oi der ville hun utOkei, godt at du tok turen til føden. Ble novemberbarn på deg da
Slapp å bekymre deg for overtid i alle fall
Gikk fødselen greit da?
Greit at det ble en bedre fødsel en første gang daGreit å greit... Joda, mye bedre enn 1.mann. Skulle liksom få epidural, men oi der ville hun utmen fy så intens!
Joda, det gikk greit. Og nå vet jeg at jeg ALDRI skal gjøre det igjendet hjelper.
JaaaaaaGreit at det ble en bedre fødsel en første gang da
Ikke alltid det blir tid for epidural, så skjønner det kan bli intenst. Nå må du bare slappe av og kose deg masse med lillejenta da![]()
Det kan jeg tenke medJaaaaaahun er så fin ❤
Men må jo skravle litt. Har jo god tid nå. Hun sover baremå sikkert bli her iallefall til søndag, så blir mye dødtid!