Skravletråd :)

Vel. Da satt jeg her å venta på røntgen :) Kom meg tidlig ut. Så håper virkelig det betyr tidlig hjem også :p

Såååeeee.... Jeg fikk baby idag :)

Fant det jeg var ute etter:)

Koselig med middagsbesøk da
Så bra. Ja, det er alltid koselig med besøk. Fikk ryddet og vasket litt ekstra også:)

Joda, syke barn heltisk på jobb. Alt som normalt :p blir dårlig med tid til skravling med dere merker eg. :(

Sent from my iPhone using BV Forum
Okei, skjønner den:/
Håper det snart blir litt roligere tider for deg også :)

Gratulerer så mye :D :D
Startet av seg selv eller?
Nei, ble satt igang. Jeg dro på føden igårkveld pga lite liv i magen hele dagen. Legen mente det ikke var noe å vente med, tok masse tester først og hun dytta og dulta på magen men fikk ikke respons.
Så imorges kom lille snuppa på 2235 gr ❤

Nei, ble satt igang. Jeg dro på føden igårkveld pga lite liv i magen hele dagen. Legen mente det ikke var noe å vente med, tok masse tester først og hun dytta og dulta på magen men fikk ikke respons.
Så imorges kom lille snuppa på 2235 gr ❤
Okei, godt at du tok turen til føden. Ble novemberbarn på deg da:)
Slapp å bekymre deg for overtid i alle fall:p
Gikk fødselen greit da?

Okei, godt at du tok turen til føden. Ble novemberbarn på deg da:)
Slapp å bekymre deg for overtid i alle fall:p
Gikk fødselen greit da?
Greit å greit... Joda, mye bedre enn 1.mann. Skulle liksom få epidural, men oi der ville hun ut :p men fy så intens!
Joda, det gikk greit. Og nå vet jeg at jeg ALDRI skal gjøre det igjen :D det hjelper.

Greit å greit... Joda, mye bedre enn 1.mann. Skulle liksom få epidural, men oi der ville hun ut :p men fy så intens!
Joda, det gikk greit. Og nå vet jeg at jeg ALDRI skal gjøre det igjen :D det hjelper.
Greit at det ble en bedre fødsel en første gang da:)
Ikke alltid det blir tid for epidural, så skjønner det kan bli intenst. Nå må du bare slappe av og kose deg masse med lillejenta da:)

Greit at det ble en bedre fødsel en første gang da:)
Ikke alltid det blir tid for epidural, så skjønner det kan bli intenst. Nå må du bare slappe av og kose deg masse med lillejenta da:)
Jaaaaaa :) hun er så fin ❤
Men må jo skravle litt. Har jo god tid nå. Hun sover bare :p må sikkert bli her iallefall til søndag, så blir mye dødtid!

Jaaaaaa :) hun er så fin ❤
Men må jo skravle litt. Har jo god tid nå. Hun sover bare :p må sikkert bli her iallefall til søndag, så blir mye dødtid!
Det kan jeg tenke med :)
Kjenner jeg får veldig lyst på baby selv når det er så mye babyprat her inne:p
Ja, da titter du vel litt innom tenker jeg :)

Back
Topp