Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nei, håper ikke det. Må skravle litt de siste dagene nåÅ nei, det kan vi jo ikke la skje!![]()
Mannen kom hjem igjen i går kveld, så det passet litt dårligNei, var dårlig med det gitt![]()
God formiddagGod formiddag![]()
Hva er planene deres i dag da?
Men da var du jo kjempeflinkNei, kjære fred. Det kunne jeg aldri gjort. Drikker jo kaffe også. Så ble 1 lite glass pepsi max og 2 kopper kaffe da![]()
Så lenge det bare er litt, så kan det jo gå braNei, det er ikke slik at det rinner nei... Men hver gang jeg er på toalettet! Så håper jeg får noen svar på mandag, for sånn her gidder jeg ikke å gå. Men blir jo litt galkommer til å si jeg vil ha ul hvis ikke jeg får bestiller jeg selv.
Hvordan går det med deg da? BT?
Haha, den var god duBle det ikke noe på deg igår?haha
![]()
Skal si det knaket da jeg kom opp med den derHaha, den var god du![]()
Vi ga en myk, rutete pysj fraHan er 26år![]()
Tja, usikker på sum. Men minst mulig, haha. Neida. Men de skal få tegning fra lillegutt og et bilde felles også. Så 200-300kanskje.
Takk for detTakk det samme![]()
Straks jobb herHva styrer dere med da?
God ettermiddagGod formiddag![]()
Hva er planene deres i dag da?
Ja, skru opp tempo i innspurtenNei, håper ikke det. Må skravle litt de siste dagene nå![]()
SorryDet var dårlig med levering altså![]()
Baker julebrød her
Enn du?
Så lenge det bare er litt, så kan det jo gå bra
Bt mitt vet jeg ikke så mye om. Skulle fått de til å måle det en gang til igår men... Avventer til tirsdagså får vi se... Håper jo det ikke utvikler seg, men veldig rart om det bare skulle synke sånn plutselig.