Skravletråd :)

God formiddag:)
Hva er planene deres i dag da:D?
God formiddag:)
Her er det baking på gang nå. Skal ut en tur etterpå. Bort på middag i ettermiddag:)
Enn der?

Nei, det er ikke slik at det rinner nei... Men hver gang jeg er på toalettet! Så håper jeg får noen svar på mandag, for sånn her gidder jeg ikke å gå. Men blir jo litt gal :( kommer til å si jeg vil ha ul hvis ikke jeg får bestiller jeg selv.

Hvordan går det med deg da? BT?
Så lenge det bare er litt, så kan det jo gå bra :)
Bt mitt vet jeg ikke så mye om. Skulle fått de til å måle det en gang til igår men... Avventer til tirsdag :) så får vi se... Håper jo det ikke utvikler seg, men veldig rart om det bare skulle synke sånn plutselig.

Han er 26år;)

Tja, usikker på sum. Men minst mulig, haha. Neida. Men de skal få tegning fra lillegutt og et bilde felles også. Så 200-300kanskje.
Vi ga en myk, rutete pysj fra
Cubus til kjæresten til svigerinnen min en jul og han digget det og sa at det er så digg å ha, men så kjedelig å kjøpe selv.

Så lenge det bare er litt, så kan det jo gå bra :)
Bt mitt vet jeg ikke så mye om. Skulle fått de til å måle det en gang til igår men... Avventer til tirsdag :) så får vi se... Håper jo det ikke utvikler seg, men veldig rart om det bare skulle synke sånn plutselig.

Skjønner du spekulere på det ja, men man merker fort om det er høyt. Hodepine, svimnelhet osv...

Back
Topp