Skravletråd :)

Joda... Så der.
Målt bt til 141/92 idag. Og det var jo sååååå bra iflg gammelkjærringa. Måtte da bare informere henne om at nei det var det absolutt ikke mtp at jeg har hatt sf tidligere. Der hadde ikke hun peiling på. Skal iallefall informere fastlegen min om hva jeg syns om pensjonisten deres på kontoret :D
Så ja, lettere stressa:p
Snakket med sykehuset og alt var visst bra. Så da får jeg bare vente til tirsdag.
Okei. Kjedelig at du ikke var til fastlegen i dag da:/
Tydeligvis veldig ulik oppfatning helsepersonell har da:eek:
Håper det går bra frem til tirsdag:)
Skal du på kontroll og ul da?

Okei. Kjedelig at du ikke var til fastlegen i dag da:/
Tydeligvis veldig ulik oppfatning helsepersonell har da:eek:
Håper det går bra frem til tirsdag:)
Skal du på kontroll og ul da?
Da er det kun bt og urin igjen. Fått beskjed fra sykehuset om at det skal sjekkes 2 x i uka. Svangerskapskontroll på fredag og forhåpentligvis ul og div uka etter når jeg er 38 uker ca. Bare håper jeg ikke kommer så langt :p

Har ikke fått til så mange flere enda:eek:
Nærmer med 10 kanskje:p
Like før jeg rykker nedover på lista nå :eek:
Neeei, ikke gjør det da!!!!

Da er det kun bt og urin igjen. Fått beskjed fra sykehuset om at det skal sjekkes 2 x i uka. Svangerskapskontroll på fredag og forhåpentligvis ul og div uka etter når jeg er 38 uker ca. Bare håper jeg ikke kommer så langt :p
Satser på at du slipper så mange flere kontroller da:p

Skulle ikke sjekkes for jeg skulle jo innom hos fastlege å måle Bt på tirsdag likevel.
Så om ikke det var nok, har en kompis av Ronja fått den 5.barnesykdommen. så "venter" nesten på at den kommer i hus. Og det kan visst påvirke fosteret bla bla.
NEIDA! jeg er ikke stressa!!!

Høres ut som du får en koselig kveld da :)

Huff, så ekkelt da:/ Skjønner godt du blir streset. Sender deg en klem jeg<3

Ja, kjekt:)
Lillegutt skulle jo ikke sove i kveld han, lille raringen min:P:D

Huff, så ekkelt da:/ Skjønner godt du blir streset. Sender deg en klem jeg<3

Ja, kjekt:)
Lillegutt skulle jo ikke sove i kveld han, lille raringen min:P:D
Hihi:) de er søte da!

Back
Topp