Ikke noe hyggelig i det hele tatt...huff, håper det ikke kommer noen smerter... unner ingen å miste sin spire <3
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ikke noe hyggelig i det hele tatt...huff, håper det ikke kommer noen smerter... unner ingen å miste sin spire <3
Absolut bedre enn ingen, jaEr bedre enn ingen
Prøver å få til litt mer i dag da![]()
Okei. Kjedelig at du ikke var til fastlegen i dag da:/Joda... Så der.
Målt bt til 141/92 idag. Og det var jo sååååå bra iflg gammelkjærringa. Måtte da bare informere henne om at nei det var det absolutt ikke mtp at jeg har hatt sf tidligere. Der hadde ikke hun peiling på. Skal iallefall informere fastlegen min om hva jeg syns om pensjonisten deres på kontoret
Så ja, lettere stressa
Snakket med sykehuset og alt var visst bra. Så da får jeg bare vente til tirsdag.
Har ikke fått til så mange flere endaAbsolut bedre enn ingen, ja![]()
Da er det kun bt og urin igjen. Fått beskjed fra sykehuset om at det skal sjekkes 2 x i uka. Svangerskapskontroll på fredag og forhåpentligvis ul og div uka etter når jeg er 38 uker ca. Bare håper jeg ikke kommer så langtOkei. Kjedelig at du ikke var til fastlegen i dag da:/
Tydeligvis veldig ulik oppfatning helsepersonell har da
Håper det går bra frem til tirsdag
Skal du på kontroll og ul da?
Neeei, ikke gjør det da!!!!Har ikke fått til så mange flere enda
Nærmer med 10 kanskje
Like før jeg rykker nedover på lista nå![]()
Satser på at du slipper så mange flere kontroller daDa er det kun bt og urin igjen. Fått beskjed fra sykehuset om at det skal sjekkes 2 x i uka. Svangerskapskontroll på fredag og forhåpentligvis ul og div uka etter når jeg er 38 uker ca. Bare håper jeg ikke kommer så langt![]()
Er ikke noe jeg vil, er fordi de bak meg skravler merNeeei, ikke gjør det da!!!!
Jeg ogsåSatser på at du slipper så mange flere kontroller da![]()
Da får du sette igang skravlaEr ikke noe jeg vil, er fordi de bak meg skravler mer![]()
Skulle ikke sjekkes for jeg skulle jo innom hos fastlege å måle Bt på tirsdag likevel.
Så om ikke det var nok, har en kompis av Ronja fått den 5.barnesykdommen. så "venter" nesten på at den kommer i hus. Og det kan visst påvirke fosteret bla bla.
NEIDA! jeg er ikke stressa!!!
Høres ut som du får en koselig kveld da![]()
god kveldlite som skjer her... sitter å ser på greys
![]()
God fredag
Sitter på jobb på flyplassen, jeg
Jobbehelg...
Ikke så mange andre som skravler hellerDa får du sette igang skravla![]()
Spennende ja!Aha![]()
Snart idol resultat, wæwæ![]()
HihiHuff, så ekkelt da:/ Skjønner godt du blir streset. Sender deg en klem jeg<3
Ja, kjekt![]()
Lillegutt skulle jo ikke sove i kveld han, lille raringen min![]()
Nei, vanskelig å få skravlet for tiden.Ikke så mange andre som skravler heller![]()
Ikke så mange andre som skravler heller![]()
Hihide er søte da!