Hvordan går det med deg?![]()
Det går jo bra, men er litt stresset.. blør enda i dag også, men ikke mere enn i går? så det må no være positivt?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hvordan går det med deg?![]()
Kjipt å vente når det er sånne ting....Håper på positivt svar fra legen
![]()
Kan jo hende den gamle mannen har en alvorlig sykdom så han ikke kan bli sykSitter på legekontoret og venter på å få tatt bt. Hoster jo selvfølgelig litt, så han gamle mannen siden av flytta seg lenger bortfor å si det sånn, tror ikke jeg er så veldig smittsom akkurat.
Uansett, kunne vært litt mer diskré da![]()
SelvfølgeligKan jo hende den gamle mannen har en alvorlig sykdom så han ikke kan bli syk![]()
Evt bare veldig redd for å bli syk
Sitter på legekontoret og venter på å få tatt bt. Hoster jo selvfølgelig litt, så han gamle mannen siden av flytta seg lenger bortfor å si det sånn, tror ikke jeg er så veldig smittsom akkurat.
Det skjønner jeg at det var.Selvfølgeligvar bare så komisk. Er vel redd for influensa tenker jeg.
Tydeligvis sånn det er jaVi var bra nok så lenge det varte da![]()
Her var det full rulle hele dagen og tidlig i seng. Klarte vel 5 innlegg i løpet av hele dagenHva driver alle med?!![]()
Godt med litt full rulle daHer var det full rulle hele dagen og tidlig i seng. Klarte vel 5 innlegg i løpet av hele dagen![]()
Julegaver?
Jeg og jentungen hoster om kapp. Stakkar gubbe
Ja, var godt å køye. Selv på liten plass![]()
Føler meg veldig syk om det teller?Fortrinnsvis julegaver ja, men ble en levis jeans og hettegenser på meg også
Blææ, slitsomt med hosting da. Men ikke veldig syke eller?
Fredagstaco etterhvert (supert når man har halsbrann). Snakka med føden pga høyt BT, men det var visst ingenting.God fredag til dere![]()
Hva skjer hos dere i kveld?![]()
God helg også!![]()
Fredagstaco etterhvert (supert når man har halsbrann). Snakka med føden pga høyt BT, men det var visst ingenting.
Eller lite, du da?
Skulle ikke sjekkes for jeg skulle jo innom hos fastlege å måle Bt på tirsdag likevel.Det er ikke perfekt matchJeg kunne ikke spise det under svangerskapet.
Neivel, så de skulle ikke sjekke opp?
Her har vi akkuart spist nachos. Tidlig middag for gubben skal til en kompis. Så der blir han vel kveld![]()
En vennninne kommer innom et par timer snart, hun syns det var for lenge siden hun hadde sett lillegutt.
Ellers blir det tv og snop på meg senere.
Uff da...Forferdelig! Ikke bedre da jeg så ull-longsen hennes som lå igjen hjemme....
Og ikke smerter??Det går jo bra, men er litt stresset.. blør enda i dag også, men ikke mere enn i går? så det må no være positivt?![]()
Haha...så artigSitter på legekontoret og venter på å få tatt bt. Hoster jo selvfølgelig litt, så han gamle mannen siden av flytta seg lenger bortfor å si det sånn, tror ikke jeg er så veldig smittsom akkurat.